İlk Sevgiliniz Ne Zaman Oldu, İlk Aktiviteniz Neydi - Uşak

eneth09 eneth09 diyor ki;
Soru: ilk sevgiliniz ne zaman oldu, ilk aktiviteniz neydi. Cevaplar: açık sözlü, enterasan ve fazlasıyla doğal. Yer: Uşak. Türkiye'nin fazlasıyla mütevazı, her ne kadar Karadeniz'de zannedilse de Ege'de yaşamını sürdürmekte olan memleketim.
Kategori: Medya
sitene ekle
Etiketler: Uşak Söz Sende Sokak Röportajı Röportajları İlk Sevgiliniz Kaç Yaşınızda Oldu Yaptığınız Aktivite Neydi Ne Zaman dağda çalıların arasında
0 30 Ekim 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • sheringham
    sheringham 30 Ekim 2015 - 04:38videonun yarısı: "issevgiliniz kaçaşınızda oldu?"
    la anladık, kes işte soru kısmını.
    +5
  • OziloZ
    OziloZ 30 Ekim 2015 - 09:19şu arkaplan müziği ne gereksizdir.
    +4

Tüm Yorumlar

  • bokyedibaşıgeridöndü
    bokyedibaşıgeridöndü 31 Ekim 2015 - 01:5316 yaşında oldu ilk sevgilim beyler, şu an 21 yaşındayım geçenlerde bi yine sevgilim oldu ama kız benden 3 yaş büyük ünideyim beyler hayat çok garip ne ara 21 oldum aq harbiden bu süreden çalıyolar ölücez galiba beyler
    -3
    • janson
      janson 30 Ekim 2015 - 23:22gençler olurda bi arkabanız arkadaşınız Uşak da olurda üniversite okur lütfen engelleyin
      +2
      • sangerios
        sangerios 30 Ekim 2015 - 20:07şarkıdan insanların sesini duyamamak?
        +2
        • ferdikolik64
          ferdikolik64 30 Ekim 2015 - 17:19burdan hemşerilerime selamlar
          • felinna
            felinna 30 Ekim 2015 - 16:55kız ne irite aq
            • parthenios
              parthenios 30 Ekim 2015 - 13:52birbirimizi görür görmez sikiştik başka ne olabilir amk sence ?
              +4
              • lavezzi1
                lavezzi1 30 Ekim 2015 - 13:2124 yaşındayım ne lisede nede üniversitede sevgilim oldu. Tipsiz biri değilim, bunu Türk kızlarının egosuna bağlıyorum.Şu an hala üniversitedeyim; keşke biri gelip teklif etsede kabul etsem modundayım...
                +4
                • xreturns0
                  xreturns0 30 Ekim 2015 - 12:45uşakda bu kadar adam varmıydı
                  +3
                  • bitchslap
                    bitchslap 30 Ekim 2015 - 11:27kulaklığın bir tarafından ses geliyor.
                    • DarkWader
                      DarkWader 30 Ekim 2015 - 11:17el tutmak niye aktivite sayılıyor yahu, biz mesela yağmurlu bir sonbahar gecesinde operaya oradan baleye geçmiştik, sonra gidip dürüm ayran gömmüştük ya la odsjfdffs
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...