İsmail Baki & Halil Sezai Çekişmesi

Korna Korna diyor ki;
İsmail Baki'nin karikatürize ettiği Halil Sezai film setini basar ve bazı eleştirileri olur.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Halil Sezai İsmail Baki taklit saç
2 31 Aralık 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • siyasalogrencisi
    siyasalogrencisi 31 Aralık 2015 - 11:37Abi taklit öyle insanın her hafta görmek isteyeceği yada sürekli yapınca zevk verince bişey değil , bir süre sonra kısır döngüye giriyor bu tarzda programlar vs. ismail baki de hem bundan başarısız olmuştur bence ha ekmeğini yemiş midir orası ayrı tabisi [ispiyonla]
    +7
  • jackkies
    jackkies 31 Aralık 2015 - 15:08çok güzel olmuş bi daha yapmayın [ispiyonla]
    +5

Tüm Yorumlar

  • zirzavat
    zirzavat 01 Ocak 2016 - 02:35Siz ne derseniz deyin adam taklit yapıyor. Ayrıca azda olsa gülümsetiyo [ispiyonla]
  • popstarfatih
    popstarfatih 31 Aralık 2015 - 20:27ülkede her boka her zaman sürekli tekrarlansa bile gülen kalitesiz mizah anlayşına sahip insan oldukça kurtulamayacağız bunlardan. [ispiyonla]
  • yunusxy
    yunusxy 31 Aralık 2015 - 17:56basima birsey gelmicekse ben guldum amk sikerim sizin burjivazi komedi anlayisinizi [ispiyonla]
  • jackkies
    jackkies 31 Aralık 2015 - 15:08çok güzel olmuş bi daha yapmayın [ispiyonla]
    +5
  • ugor
    ugor 31 Aralık 2015 - 13:03oo yine memniyetsizler tayfası toplanmış sanki şu hayatta bir bok yapmış gibi herkese bok atanlar falan doluşmuş [ispiyonla]
    +2
  • yuzenbalik
    yuzenbalik 31 Aralık 2015 - 12:57İsmail baki 1 yavuz seçkin 2 birde alkışlarlayaşıyoruma sürekli videosu yüklenen onur sermik 3 bu üçüne bir türlü gülemiyorum zorla gülmeye çalışıyorum olmuyor. bence bu işi yapamıyorlar. [ispiyonla]
  • Çağatay Tatlıtuğ
    Çağatay Tatlıtuğ 31 Aralık 2015 - 12:30İki tane göt lalesi, biri mavi diğeri kırmızı gibi bi şey. [ispiyonla]
    +4
  • erdincs
    erdincs 31 Aralık 2015 - 12:30ismail baki radyoda güzelsin ekranda değil. [ispiyonla]
    -1
  • vlvr
    vlvr 31 Aralık 2015 - 11:44bu samimiyetsiz videoyu görmek içimi kaldıracak. sizi ne kadar itici bulduğumu belirtmk için girdim, izlemeden çıkıyorum. [ispiyonla]
    -2
  • siyasalogrencisi
    siyasalogrencisi 31 Aralık 2015 - 11:42nefer35medya' ya küfür ediyordum ne yazdığını anlaşılmıyor diye , biraz önceki yorumumu okudum demek önce kendimize bakmak lazımmış ben diksiyon kursuna bye [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...