Vergi Haftası - Fiş Kamu Spotu

vergi vergi diyor ki;
Maliye Bakanlığının Vergi Haftası için hazırladığı gayri ciddi Kamu Spotu.
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: vergi haftası kamu spotu verginizi ödeyin.
1 18 Şubat 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • salaannebi
    salaannebi 20 Şubat 2016 - 10:49bunu son olarak izleyip de onaylayan bir bakan, bir de öyle düşünün. [ispiyonla]
    +1
  • kara şimşir
    kara şimşir 19 Şubat 2016 - 01:56Vergi levhası olan esnaflara (bakkal, berber vs) gidince bakın, geçen sene elde ettiği gelirler falan hep yazar. Ne hikmetse hiçbiri bir gram kar etmiyor, para kazanmıyor. Yanında 3 tane çalışanı olan, hırdavat, boya vs satan bir tanıdsığım asylık 236 tl gelir elde etmiş. Ve bu gelirle 3 çalışanına mayış verip mercedes'e binebiliyor. İşte bunlar hep vergi. Bordrolu çalışanın sırtına yükle vergiyi, esanaftan zırnık alabilen yok. Sorsan hepsi müslüman ama iş vergiye gelince kar eden yok. [ispiyonla]
    +2
  • yokusama
    yokusama 19 Şubat 2016 - 00:12Flash t dizi oyuncuları bunu beğendi [ispiyonla]
    +3
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 18 Şubat 2016 - 20:22Eskiden milete fiş aldırmak için böylesi reklamlar yapar, fişlerin vergi iadeleri için zarflara doldurturlardı. alışverişlerin çoğu kredi kartı ile yapılınca fiş doldurtmaktan vazgeçtiler. Çünkü kredi kartı olayında mecburen fiş kesiliyor. [ispiyonla]
    +2
  • bitch
    bitch 18 Şubat 2016 - 19:53olm bu adam beyin bedava diyen adam değil mi amk ?
    http://cdn1.vidivodo.com/vidservers/server01/videos/2010/06/24/11/v201006241129340397495.mp4.jpg
    [ispiyonla]
    -1
  • ay2111227641
    ay2111227641 18 Şubat 2016 - 19:40KDV NE BOKA YARIYOR AMINOĞULLARI. [ispiyonla]
    +4
  • reytinghamdi
    reytinghamdi 18 Şubat 2016 - 19:11adamda evlilik programına katılacak tipi var [ispiyonla]
    +4
  • stonhand
    stonhand 18 Şubat 2016 - 17:20İşid petrolünü satarak, iranın kara parasını aklayarak ülke yönet sonra fişini al alanın ta mk. [ispiyonla]
    +3
  • hypnosee
    hypnosee 18 Şubat 2016 - 17:04pardon kültür merkezi mi ulan her mahallede nerdeyse 2 tane cami var artık çoğu ilde daha kültür merkezi yok sikiyoruz bir de dalga geçelim diye mi çektiniz bu videoyu [ispiyonla]
    +2
  • qsdsa
    qsdsa 18 Şubat 2016 - 16:53fiş almasak sokmuyorsunuz yani öyle mi?
    bi denesek mi acaba, mesela şu an(18.02.2016) itibariyle litresi 0,59TL. satış fiyatı 4,13TL, bunun f 2.7tl'si vergi deniyor..
    biraz eski ama haberi burada.
    http://www.hurriyet.com.tr/benzinde-fiyat-duserken-vergi-yuku-yuzde-66-ya-yukseldi-27996330

    neyse daha fazla konuşmak istemiyorum
    [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...