Yaran Türk Robotu: Akıncı 2

gizliforvet gizliforvet diyor ki;
Boston Dynamics'in robotlarından sonra tamamı Türk yapımı, süpersonik robot karşınızda: Akıncı-2 Dev bir saat safdgdfagds ve masa takvimi olarak tasarlanan Akıncı-2 hayatımızı çok kolaylaştıracağa benziyor safdsgafs.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: akıncı robot boston dynamics atlas saat takmis akınsoft
5 25 Şubat 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • sivriinek
    sivriinek 25 Şubat 2016 - 03:15Ulan sesli komut alıyor olması için kocaman robot yapmanıza ne gerek var. Yazılımsal bir mevzu o. Siri gibi birşey. Ayrıca madem saati soracaktın saat alsaydın amk. Daha ucuz. [ispiyonla]
    +7
  • guardinaL
    guardinaL 25 Şubat 2016 - 03:19teneke'ye siri yüklemişler. [ispiyonla]
    +7

Tüm Yorumlar

  • varolll
    varolll 21 Ağustos 2016 - 21:48saat kolunda abi [ispiyonla]
    +5
  • ay1720203485
    ay1720203485 29 Şubat 2016 - 11:13adini da akinci koymuslar adam daha yerinden hareket edemiyor [ispiyonla]
  • kartalizma_35
    kartalizma_35 26 Şubat 2016 - 23:08https://www.youtube.com/watch?v=shb6QjCLfbI
    paylaşılmış olabilir ama bu saçma götveren videosundan sonra bu linki koymak gerekir.
    arkadaş kendi özgüvensizliğini niye millete mal ediyon.al işte yapmışlar fena da değil iyi yolda olduklarını sen hariç bütün site ahalisi görmüştür...
    [ispiyonla]
    +1
  • azimborader
    azimborader 26 Şubat 2016 - 15:26akınsoft internet cafelerde vardı. [ispiyonla]
    +1
  • ynsr
    ynsr 26 Şubat 2016 - 09:04lan bu ayakta zor duruyor nasıl yürüyecek. [ispiyonla]
  • okabiktu
    okabiktu 26 Şubat 2016 - 08:11Beyler tamam anladim ben sizi millet baya laf etmis ama sonucta bu ne amk? Niye gosteriyolar ki bunu bize. Dunyanin en iyi robotunu yapsinlar demiyorum da tanitim icin cekilen video bile amator. Gurur duycak yer ariyosunuz bence. [ispiyonla]
    +1
  • gonanabi
    gonanabi 26 Şubat 2016 - 05:34beyaz onlugu neden giydiniz lan robota yemek yapmayi mi ogreteceksiniz? [ispiyonla]
  • dragao59
    dragao59 25 Şubat 2016 - 23:09nereni yardı reis bu robot senin [ispiyonla]
    -1
  • cmurderf
    cmurderf 25 Şubat 2016 - 21:35Sabahtan akşama elini sikinden ayırmayıp annesinin yapacağı kuru fasulyeyi yemeyi bekleyen ameleler, uğraşıp yapılan bir icadı yerden yere vuruyor ya ona yanarım [ispiyonla]
    -1
  • angelos
    angelos 25 Şubat 2016 - 21:28Arkadaslar bu sitenin amaci bu zaten yillardan beri takip ediyorsunuz cozemediniz mi daha?

    Bu tarz videolar bilerek ekleniyor maksat millet gulsun eglensin.

    Yoneticiler de bilerek onayliyor.
    [ispiyonla]
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...