Aziz Yıldırım Eşliğinde Taklitler - Enes Erkoç

murtilaf murtilaf diyor ki;
Kendisi benim liseden arkadaşımdır.. Youtube'da videosuna rastladım bizim burda bi paylaşayım bakalım dedim. Seveceğinizi düşünüyorum. Selamlar
Kategori: Amatör
sitene ekle
Etiketler: taklit adnan oktar aziz yıldırım hıncal uluç iskender büyük nihat doğan naruto anime itachi pain league of legends warwick lol eğlence komedi
2 07 Nisan 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ay1016333373
    ay1016333373 07 Nisan 2016 - 00:42siktirlan youtubda görmüşmüş. şirketsiniz amk, çocuk senin üzerinden paylaştırmış işte. ne diye yalan atarsınız ki anlamam. [ispiyonla]
    +10
  • plastikvampirdişi
    plastikvampirdişi 07 Nisan 2016 - 01:37ben seveceğimizi düşünmüyorum [ispiyonla]
    +5

Tüm Yorumlar

  • mınakoyim
    mınakoyim 08 Nisan 2016 - 00:48Turk taklitlerine gerek yoktu yapmasan daha iyiymis. Animelerdeki karakter tonlamalarin basarili [ispiyonla]
    +1
  • marankiki
    marankiki 07 Nisan 2016 - 22:42biz ünv de iken karı zkerdik okuldaki sabuncu sivilceli ezik tayfa ise bilgisayar anime felan takilirdi. kodum sitesi butun bu sivilceli meme göt delisi manyaklari bir araya toplamayi nasil basarmis merak ediyorum. cikin bi sokaklara sosyallesin kodumun asosyalleri.
    [ispiyonla]
    +1
  • mavsindedesi
    mavsindedesi 07 Nisan 2016 - 21:36amına kodumun weebleri ülkeyi ele geçirecek [ispiyonla]
  • iori
    iori 07 Nisan 2016 - 19:42nagato ve itachi taklitleri olmamış naruto taklidi korkunç. ötekiler zaten hiç umrumda değil.

    ayrıca shinra tensei yi ya allah diye çevirip alt yazı koyan beyninize sokayım.
    [ispiyonla]
    +1
  • albinonegroo
    albinonegroo 07 Nisan 2016 - 16:36Hayır bundan kırk sene önce şöhretin yolu rejisörün yatağından geçiyordu... Şimdi şöhret olmak isteyen bize sardı.

    Kimseyi sikebilmişliğimiz de yok ayrı konu!
    [ispiyonla]
  • zaalbar
    zaalbar 07 Nisan 2016 - 16:06Naruto olmamış da pain,itachi iyiydi bence. [ispiyonla]
    -1
  • darthatak
    darthatak 07 Nisan 2016 - 14:44anime seslendirmelerini gayet başarılı yaptı [ispiyonla]
  • patiksizpenguen
    patiksizpenguen 07 Nisan 2016 - 11:54ağzına yüzüne vurasım geldi ama güzel japonca konuşuyo [ispiyonla]
    +1
  • dennishan
    dennishan 07 Nisan 2016 - 11:43Videodaki Tek Kalite Şey Çocugun Kullandığı mikrofon. . . [ispiyonla]
    +4
  • adzhandle
    adzhandle 07 Nisan 2016 - 10:14sikevim seni çık dışavı [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...