Türkiye'de Yapılamayacak 7 Şey - Hayrettin

greety greety diyor ki;
Hayrettin Amerika'da olan ve Türkiye'de yapılamayacak şeyleri bizler için araştırmış. Amarıkalı arkadaşlar özellikle şu araba fiyatlarını doğrulayabilirse sevinirim..

Hayrettin'in Kanalı: http://bit.ly/1D7RqEJ
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: hayrettin hayrettin 2.kanal vlog şaka lifestyle amerika los angeles hayrettin günlük türkiyede yapılamayacak şeyler
35 19 Nisan 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • mahoni16
    mahoni16 19 Nisan 2016 - 01:285 yildir Amerikada yasiyorum...

    1) Evet dogrudur. Bazi yerlerde butonlar oluyor onlara basinca isiklar yaniyor karsidan gelen arabalar icin. O isiklar yaninca herkes durup gecmeni beklemek zorunda.

    2) Benzinlik pompalarinda pompaci olmaz evet. Pompalarda POS makinasi mevcuttur. Kredi kartini okutuyorsun, koydugun benzin kadar odeme geciyor kartina.

    3) Her restorant size su icin bardak istediginzde vermek zorunda. Kapali su haric tabi. Amerikada restorantlarin icecek kismi musterilere acik oldugundan ordan gidip su doldurabiliyorsun. Ayrica evet icecekler musterilere acik. Genelde 1 kere icecek icin odeme yaptiginda sana kopuk bardak verirler sen gidip istedigin kadar icersin. Turkiyeye koysan insanlar damacanaya doldurup evine gotururler orasi ayri :D

    4)Bahsis vermek evet cok onemli. Vermezseniz ayip olur. Hatta bazi restorantlar 4 ve fazla kisilik masalarin hesabina otomatik olarak bahsis ilave eder gelen fiste yazar bu.

    5) Kizlarla konusmak aynen cok basit. Yabancilarla sohbet etmek genel olarak cok kolay.

    6) Araba fiyatlari cok uygun evet. Ozellikle senelik vergi odemesi yok. Turkiyedeki gibi motor hacmine bagli olarak odenen vergilerden vs. bahsediyorum. Ogrenciysen ilk senelerinde 1500-3000$ arasi mutevazi bir arac bulabilirsin idarelik.

    7) Bunu 3. de acikladim biraz. Amerikali insanlar oyle gidip 3-5 bardak icmiyor. Ayrica o 1 bardak icecegin maliyeti ortalama 15 cent falan tutuyor restoranta. Sen 1-1.5$ odeyip istedigin kadar icebiliyorsun. Yani kaba hesap musteri 10 bardak icmedikce restorant her turlu kar ediyor. Turkiyeye koysan bidonlara doldurup eve gotururler orasi ayri :)
    [ispiyonla]
    +26
  • hz.muz
    hz.muz 19 Nisan 2016 - 01:15niye yaşıyoz la biz bu ülkede [ispiyonla]
    +21

Tüm Yorumlar

  • yavuzum10
    yavuzum10 20 Nisan 2016 - 02:44o icecek olayi turkiyede surda da burdada var olayina girmeyin,,amerikada hemen hmen her kose basinda boyle amk.restaurant larda bazen refill yapamassin extra yazarlar ama orasi ayri.. [ispiyonla]
  • bisket
    bisket 20 Nisan 2016 - 01:51cok guzel amk yeri yaa kim ne derse desin [ispiyonla]
  • oje kokusu
    oje kokusu 20 Nisan 2016 - 00:45tipsiz hayrettin bile bi yerlere geldi amerikada takılıp duruyo biz hala alkışlarla yaşıyorum... [ispiyonla]
  • thedirector
    thedirector 20 Nisan 2016 - 00:23hiç gitmedim ama her bokunu biliyorum lan bu amerikanın heriflerin yaptığı kültür emperyalizmine bak.yarın gitsem dededen brooklyn köylüsü gibi takılırm amk yerinde [ispiyonla]
  • westxx
    westxx 19 Nisan 2016 - 21:55bunları biliyoruz zaten...sadece götüm yemıyor amerıkaya gıtmeye...burda asgarı ücret ile hergun patrona sakso cekmek cazip gelıyor heralde bana amk [ispiyonla]
  • mrtpmk
    mrtpmk 19 Nisan 2016 - 20:42Benzinlik kısmı sadece ABD nin batı tarafına ait, doğuda ise TC de oldugu gibi pompacılar var. [ispiyonla]
  • yatacakyerinizyok
    yatacakyerinizyok 19 Nisan 2016 - 20:382007 model Honda Accord EXL Coupe aracım var, 4 bin dolara satamyorum arabada her şey var amk :D [ispiyonla]
    +2
  • mseckin
    mseckin 19 Nisan 2016 - 20:02başka ülkede yaşayabilirim! [ispiyonla]
    +1
  • kaz_eti
    kaz_eti 19 Nisan 2016 - 16:48vay be özlemişim.. tam 10 yıl önce en son Work and Travella gitmiştim. Arkadas şimdi gidiyim 10 yıl önce 1 dolara aldığım şeyi 1 dolara yine alırım ha.. ben de size kucuk bir anımı paylaşiyim. ilk 2005te gittim 18 yaşındayım daha.. yolda falan yürüyen şehir merkezi dışında çok görmezsiniz insanlar da birbirlerine yürürken hep selam verir. ulan bize kızlar selam verdikçe yanımda eren diye diyarbakırlı bir arkadasım vardı aklı giderdi.. Adama anasından başka hiç bir kadın günaydın dememiş ki :D ha ben çok mu farklıydım benim de çok hoşuma giderdi. anladık ki insanların birbirine selam vermesi.. kızlarla konuşmak bunlar çok normal şeyler. ama şunu da belirteyim Amerikanın da köylüsü var. @oluso6 nın dediği gibi bizi bir görseniz o kadar naziğiz ki insanlara karşı normalde de insanlara nazik davranırız tabiki ama biz 5 kat daha nazik olduk.. [ispiyonla]
    +5
  • tankutum ve asiyem
    tankutum ve asiyem 19 Nisan 2016 - 16:20Böyle ülkede ben de obez olurum aq. [ispiyonla]
    +7
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...