Fransız Polislerin Sel ile Mücadelesi

lonely00 lonely00 diyor ki;
Cankurtarmak için okyanusa açılan Fransız polisinin işleri umdukları gibi gitmiyor.Bu videodan anlıyoruz ki Fransız polisinin de bizim polislerimizden eksik kalır bi yönü yok.
https://www.youtube.com/watch?v=T8EX5RpLb2E
Kategori: Salakça
sitene ekle
Etiketler: fransa fransız polisi sel doğal afet cankurtaran bot tekne
10 12 Haziran 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • tasarimperest
    tasarimperest 12 Haziran 2016 - 14:00olum çok komik lan [ispiyonla]
    +11
  • gamedogg
    gamedogg 12 Haziran 2016 - 13:22Ya gülmeyeyim gülmeyeyim diyorum sonra neden gülmeyeyim diyorum. AHAHAHAHAHAS AMK. Leğene binmenize mi güleyim, o kiloyla karılara hava atmaya çalışmana mı güleyim. [ispiyonla]
    +8

Tüm Yorumlar

  • xXxMcDuffxXx
    xXxMcDuffxXx 13 Haziran 2016 - 18:11la viva France:D [ispiyonla]
  • baymuamma
    baymuamma 13 Haziran 2016 - 04:20sitilasyon su yapmıyor şirkilasyon [ispiyonla]
  • torphedo1912
    torphedo1912 12 Haziran 2016 - 22:47gerizekalı zaten ıslandın düştün mal gibi ayakların da yere basıyo daha ne sik yemeye biniyon ki yürü siktir git işte mal gibi batarsınız daha ağırlık dengelemekten acizsiniz amk [ispiyonla]
    +1
  • hsngn
    hsngn 12 Haziran 2016 - 19:41kameraman uçuyor heralde [ispiyonla]
    +3
  • feramuzabi
    feramuzabi 12 Haziran 2016 - 15:303 kişi leğene binersen batarsın tabi. [ispiyonla]
    +7
  • reytinghamdi
    reytinghamdi 12 Haziran 2016 - 14:24kadın polisler yeni gelmiş. amirimiz de hava atmak istiyor alıyor bunları yanına hem iş öğretecek ya. [ispiyonla]
    +1
  • ercu09
    ercu09 12 Haziran 2016 - 14:06muhteşem ekipmanlara sahip kahraman fIransız polisini tebrik ediyoruz allahın salakları..ayıoğlu ayı belli değilmi o oyuncak gibi şeyi tutamayacağın.hayır o kadınlardada var biraz salaklık

    hay yapacağınız iş sizin ben :)
    [ispiyonla]
    +5
  • tasarimperest
    tasarimperest 12 Haziran 2016 - 14:00olum çok komik lan [ispiyonla]
    +11
  • edgar90davids
    edgar90davids 12 Haziran 2016 - 13:50kayık az daha büyük olsa bişi olmazmış aslında [ispiyonla]
    +1
  • gamedogg
    gamedogg 12 Haziran 2016 - 13:22Ya gülmeyeyim gülmeyeyim diyorum sonra neden gülmeyeyim diyorum. AHAHAHAHAHAS AMK. Leğene binmenize mi güleyim, o kiloyla karılara hava atmaya çalışmana mı güleyim. [ispiyonla]
    +8
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...