Ambulansı Durdurup Valiye Yol Veren Trafik Polisi

exixiz exixiz diyor ki;
Giresun'da valinin konvoyunun geçişi esnasında bir trafik polisinin ambulansı durdurup valinin konvoyuna yol vermesi tepkilere neden oldu.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: vali ambulans trafik polisi polis konvoy haber videoları
2 13 Haziran 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • inceuclu
    inceuclu 13 Haziran 2016 - 16:21Göt korkusunun, görev, kanun, nizam, vicdanın önüne geçtiğinin
    örneği işte. Bu polis simit satıp onurlu da yaşamasın onuda çalar.
    [ispiyonla]
    +22
  • sedif
    sedif 13 Haziran 2016 - 16:07Halkin polisi degil ki, iktidarin polisi. [ispiyonla]
    +21

Tüm Yorumlar

  • Kertenkele Kral
    Kertenkele Kral 11 Kasım 2016 - 03:43Türkiye'de koltuk sadece üstünde oturanı değil etrafındakileri de bozuyor cidden! [ispiyonla]
  • mskaya
    mskaya 14 Haziran 2016 - 16:36valının sucundan once polısın sucudur. net o cocuklugudur. beklet aq valiyi aq sıgırı.. [ispiyonla]
  • ravens
    ravens 14 Haziran 2016 - 12:23OÇ! [ispiyonla]
  • torphedo1912
    torphedo1912 14 Haziran 2016 - 00:32sürücülerde kabahat amk. çek el frenini in aşağı gitmiyorum amk de açılsın diğer taraf sike sike geçirecek diğer araçları. bu siktimin trafik polisleri bugüne kadar ne işe yaramış ki zaten. bakın her zaman geçtiğiniz sıkışık olmayan yollarda bi gariplik varsa trafik akmıyorsa mutlaka yarrak kafalı bi trafik polisi ortaya geçmiş el kol yapıyodur. trafiğin anasını sikmekten başka bir boka yaramıyo bu ibneler anca milletten rüşvet alıp vermeyene ceza keserler anca gece vakti çorbacılarda bedavaya yer içerler otobüslere bedava binerler. asalak gibi yaşayan kamu çalışanları.. [ispiyonla]
    +6
  • bebebiskuvisi
    bebebiskuvisi 14 Haziran 2016 - 00:08Cumhuriyet kazanımlarından geriye hiçbir şey kalmadı neredeyse, gözlerimizin önünde günden güne eriyor ülke... Ya keşke Atatürk kurtuluş savaşını başlatmasaydı da sömürülüp gitseydik amk. En azından yabancı dilimiz olurdu. [ispiyonla]
    +6
  • Ruhsuzruh
    Ruhsuzruh 13 Haziran 2016 - 23:28çomar [ispiyonla]
  • delnajaa
    delnajaa 13 Haziran 2016 - 21:20bir tanesi de çıkıp yolu kesmemiş sikerler öyle trafik polisini [ispiyonla]
    +4
  • watanabesan
    watanabesan 13 Haziran 2016 - 20:09Beyler bu tür olaylarda halkın şeyine, neydi lan o kelime, tasarruf muydu taasup muydu, lan hani şu cahil adamı severim diyen prof kullanmıştı, her ne sikimse ,sakın ona güvenmeyin . Ne valinin arabasını gördüm ne ambulansı kime inanayım amk. [ispiyonla]
    -5
  • bitchslap
    bitchslap 13 Haziran 2016 - 19:54Umarım o ambulans vali'nin ailesine filan gidiyordu!! [ispiyonla]
    +5
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 13 Haziran 2016 - 19:48Bu boktan rejim, zaten 7 haziranla devrilemzdi. Bu rejim öyle kötü devrilecek ki, keşke reisimiz Menderes gibi idam edilseydi diyeceksiniz. Ekim devriminden sonra dünyaya dağılan Rus asilzadeleri gibi sefil olacaksınız. Naziler gibi arkanızdan bir daha asla denilecek. Kırk- elli yıl sonra sizden arta kalanlar, yüzde 3-5-7- gibi oy oranlarına ulaştıklarında herkes, geliyorlar, tedbir alalım, medeniyetimiz yıkılacak diyecek. [ispiyonla]
    +17
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...