Regl Nedir? PMS Bir Adet midir?

kaba herif kaba herif diyor ki;
Regl, kadınların rahim iç yüzeyinde oluşan damar ve dokuların kan ile birlikte vücuttan atılmasıdır. Ay hali, adet, halam geldi gibi anlamdaşları da var reglin. Bir de kirli diyor kimileri regl olan kadına; ama bizce dememeliler! Saçma, çirkin ve bir o kadar da yargılayıcı bir tanım çünkü regl olan kadına kirli demek.

Kadınların genellikle ayda 3 ila 5 gün regl kanamaları olur. Regl döneminden önce de pms yani regl öncesi sendromu vardır. PMS Nedir? dersen, aynı adlı eğlenceli videomuza göz atabilirsin;)
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: regl pms nedir adet görme regl kanaması adet kanaması kanama ergenlik dönemi ped orkid kotex pms dönemi adet sancısı adet kanı tampon şakası ka...
0 24 Haziran 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • vaporubile31
    vaporubile31 25 Haziran 2016 - 01:16daşşağın olaydı da bi tekme yeseydin. o zaman görürdüm acı eşiğini. [ispiyonla]
    +5
  • empedans
    empedans 24 Haziran 2016 - 16:58la burda bayandamı var hani nerde ona göre yazalım . [ispiyonla]
    +4

Tüm Yorumlar

  • ay1059729929
    ay1059729929 26 Haziran 2016 - 13:59BU TÜRK KIZLARI DURDUK YERE TİKSİNC VE İTİCİ OLMAYI NAISL BAŞARIYOR YA [ispiyonla]
    -1
  • ahmetbeyinceketi
    ahmetbeyinceketi 25 Haziran 2016 - 20:26bıktırdı bu tipler de ha. kameramanla aptal aptal konuşma, habire espri yapma çabası, yeter kusturdunuz amk. sempatik değilsiniz işte. [ispiyonla]
  • muncerr
  • nosuur
    nosuur 25 Haziran 2016 - 10:36viraliniz batsın. [ispiyonla]
    +1
  • damila
    damila 25 Haziran 2016 - 03:04Ben varım. :$ [ispiyonla]
  • vaporubile31
    vaporubile31 25 Haziran 2016 - 01:16daşşağın olaydı da bi tekme yeseydin. o zaman görürdüm acı eşiğini. [ispiyonla]
    +5
  • karsracist
    karsracist 25 Haziran 2016 - 00:34Bağsur un erkeklerdeki oranına bakarsak bence sırf regl üzerinden propaganda yapmayın hanımlar. Ben hiç "adana gömmeyelim dayıoğlu basurum azar şimdi" diyen manita görmedim.Hepsi yumuluyor turşuya adanaya. [ispiyonla]
    +2
  • westxx
    westxx 25 Haziran 2016 - 00:01bu bilgiyi nerede kullanıcagımızıda yazsaydın keske, sevgilimizde yokkı işte durum bundan ibaretmiş diye anlatsak konusacak bısey bulamayınca [ispiyonla]
  • oxygenedokuz
    oxygenedokuz 24 Haziran 2016 - 21:13NEDİR bu NEDİR hastalığınız amk... Yeter artık ya... Hepside birbirinin kopyası... [ispiyonla]
  • raunk
    raunk 24 Haziran 2016 - 20:09Hadi diğer videolar neyse de bu ne alaka [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...