Cerablus'a Yapılan Operasyon Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? - Sokak Röportajı

exixiz exixiz diyor ki;
Suriye’nin Türkiye sınırındaki Cerablus kentine, Türk Silahlı Kuvvetleri’nin koalisyon güçleri desteğiyle başlattığı operasyon Türkiye gündeminin ilk sırasında yerini aldı. Peki başlatılan bu operasyonlara sokaktaki vatandaşlar ne diyor?
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: Cerablus fırat kalkanı operasyon asker tv
1 26 Ağustos 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Mentos
    Mentos 26 Ağustos 2016 - 00:34muhabir konuşmayı bilmiyor amk kimlerden olduğuda belli.örgüt propagandası yapılmış resmen. [ispiyonla]
    +19
  • etzelll
    etzelll 26 Ağustos 2016 - 01:11bu kekolar böyle diyorsa Türkiyenin hayrına bir şey yapılıyor demekdir [ispiyonla]
    +15

Tüm Yorumlar

  • insociavel
    insociavel 30 Ağustos 2016 - 02:03siktir lan siktir [ispiyonla]
  • kimone
    kimone 27 Ağustos 2016 - 17:53Muhabir denen zilli genelde peKAKA zihniyetine mensup kişilerle röportaj yapmış.
    Haaa bu peKAKA zihniyetli kişilerde Ceranlus'a yapılan operasyonu eleştiriyorsa Türkiye doğru yolda demektir.
    VURUN ASLANLARIM PKK - IŞİD DEMEDEN VURUN.!!!
    [ispiyonla]
    +1
  • alper.tunga
    alper.tunga 26 Ağustos 2016 - 23:38@ay2058874387 Butun bolucu kurtler toplansin, birak Marsi gitsin Asyanin bir kosesinde gozlerden uzak ulke kursun, zannetmiyorumki Turkler buna birsey desin :D [ispiyonla]
  • alper.tunga
    alper.tunga 26 Ağustos 2016 - 17:36Su kizin Turkce konusmasi, Ataturk'un dahiane planinin bir eseridir. Milleti tek bir dil ve bayrak altinda birlestirmeyi basarmistir, simdi amerika israil yirtiniyorlar su duzeni yikmak icin. [ispiyonla]
    +1
  • seyyarkurtadam
    seyyarkurtadam 26 Ağustos 2016 - 13:09tam anlamıyla bir ortadoğu ülesi olduk...
    demokratik yollarla asla koltuklarını bırakmayacak itidarımız, her köşede patlayan bombamız, bölünmüş vicdanlarımız var... burdan hayır çıkmaz!
    [ispiyonla]
    +1
  • mihos
    mihos 26 Ağustos 2016 - 13:02ses kapalı, yorumlari okumadan tipine baktım, kapattım ne bok olduğu ortada. [ispiyonla]
    +1
  • haçankaçankimdu
    haçankaçankimdu 26 Ağustos 2016 - 11:45kürt düşmanlığı ? pyd kürtlerin temsilcisidir diyebilen biri zaten benim düşmanım. Ulan kürtlere düşmanlık etsek bir tane Kürt bırakır mıydık ? Hakkari Şırnak operasyonları niye bu kadar uzun sürdü ? Orada ki siviller ki ( Sivil olmadıklarını pkk ya destek verdiklerini biliyoruz.) zarar görmesinler diye. Amerika iki destek verdi diye pyd kürtleri temsil ediyoır demek kendini uçurumdan aşağı fırlatmaktan farksız. Cerablus yetmez bu ordunun Halep'e kadar ilerlemesi gerekir. Bak bakalım ama ağabeyler, Türkiyenin egemenlik haklarını savunuyoruzlar nasıl havada uçuşuyor. Bunlar demir bir yumruk görmek istiyorlar çok yakında o gücü görecekler! [ispiyonla]
    +1
  • 13erker
    13erker 26 Ağustos 2016 - 10:50Hayat TV olarak 10 bin kişiye sorduk, 4 vatan haini kürt ve 5 gerizekalının cevaplarını sizler için yayınladık, karar sizin, ama bence PeKeKe çok süper... [ispiyonla]
    +2
  • beybut
    beybut 26 Ağustos 2016 - 10:35Ben bu yazıyı yazarken yan sekmede 8 şehit verdiğimizin haberi var. Bu millet bile bile lades dedi. Söyledik dinlemedi. Sonuçta Irak'tan daha fazla ölümün yaşandığı, devletin kontrolünü kaybettiği bir ülke olduk. Artık geri dönülemez noktadayız. Cerablus'a değil Moskova'ya girsen birşey değişmeyecek. Tebrikler Akparti. Tablo çok karamsar. Ama kurtuluşun bir adı var. Hatta bir kitabı var. Hayır 1500 yıl öncesine ait olan değil. Onun sonuçlarını zaten yaşıyoruz. 90 yıl öncesine ait olandan bahsediyorum. Sadece doğru bir kitapla bir millet kurtulabilir. [ispiyonla]
    +1
  • memesizmemet
    memesizmemet 26 Ağustos 2016 - 04:06edit: buldum..
    https://youtu.be/g_liobgsVvg?t=54
    [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...