Annem Babamı Babam da Annemi Aldatıyor - Hayatta Her Şey var

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Beyaz Tv'de yayınlanan Hayatta Her Şey Var programında canlı yayına bağlanan ismini vermek istemeyen izleyicinin itirafları stüdyoda soğuk duş etkisi yarattı. Programın evlilik terapisti Selin Karacehennem'e danışmak için arayan bayan izleyici canlı yayında 'Annem babamı, babam da annemi aldatıyor' itirafında bulundu. İzleyicinin bu sözleri karşısında büyük şok yaşandı...
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: hayatta her şey var anne baba
1 09 Eylül 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • gencdelikanli
    gencdelikanli 09 Eylül 2016 - 13:03Sayın site üyeleri ben bir dönem özel bir kanalda çalıştım. Bu telefon olayı genelde rejiden aramadır. Tiyatro bildiğiniz diyebilirim. Programda birbirine neredeyse küfür edecek siyasiler reklam arası oo kanki naber ya modunda takılırlar. [ispiyonla]
    +11
  • bebebiskuvisi
    bebebiskuvisi 09 Eylül 2016 - 12:45Teyzenin surattaki dolguyla apartman yapacak ustalar tanıyorum. [ispiyonla]
    +3

Tüm Yorumlar

  • iceman1903
    iceman1903 09 Eylül 2016 - 23:23bunlarda her türlü porno fantazisi var amk [ispiyonla]
    +2
  • onikioniki2012
    onikioniki2012 09 Eylül 2016 - 21:53yazık lan kimlerin kızıysa [ispiyonla]
    +1
  • hawker
    hawker 09 Eylül 2016 - 16:04böyle porgramlar tutuyorsa, kafa yapısı ortada işte. Cumayı kaçırmaz ama hiç bir türlü haram zıkkım ilişkiden çekinmez. [ispiyonla]
    +1
  • abuscu
    abuscu 09 Eylül 2016 - 15:51Sonra da hepsi bahçıvana sanırım. [ispiyonla]
    +1
  • yegenek
    yegenek 09 Eylül 2016 - 14:19Bence bu programın adını "Hani marjinal bizdik!" diye değiştirsinler. [ispiyonla]
  • oytunkaan
    oytunkaan 09 Eylül 2016 - 13:52annem babami, babam annemi, ahci bahcivani, bahcivan hizmetciyi sonra hepsi babami aldatiyor... ne yapmaliyim??? [ispiyonla]
  • alelano
    alelano 09 Eylül 2016 - 13:41Saadet zinciri! [ispiyonla]
    +2
  • torontospor
    torontospor 09 Eylül 2016 - 13:08Olabilir böyle şeylerde. bu sankim yalan gibi. Ya kız ilgi çekiyor. Yada kanal ilgi çekmek için bu konuyu tasarlıyor. [ispiyonla]
  • gencdelikanli
    gencdelikanli 09 Eylül 2016 - 13:03Sayın site üyeleri ben bir dönem özel bir kanalda çalıştım. Bu telefon olayı genelde rejiden aramadır. Tiyatro bildiğiniz diyebilirim. Programda birbirine neredeyse küfür edecek siyasiler reklam arası oo kanki naber ya modunda takılırlar. [ispiyonla]
    +11
  • bebebiskuvisi
    bebebiskuvisi 09 Eylül 2016 - 12:45Teyzenin surattaki dolguyla apartman yapacak ustalar tanıyorum. [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...