Emre Mor'n Direkt Kırmızı Kart Görmesi

klorostofobi klorostofobi diyor ki;
Borussia Dortmund forması giyen milli futbolcu Emre Mor, Hertha Berlin ile oynanan maç sırasında rakibiyle yaşadığı mücadele sonrası direkt kırmızı kart görerek oyun dışı kaldı.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: emre mor borussia dortmund kırmızı kart bundesliga hertha berlin
1 15 Ekim 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • halitizm8
    halitizm8 15 Ekim 2016 - 08:58maçı canlı izledim emre'ye o kadar faul yaptılar ki sonunda çıldırdı çocuk amk [ispiyonla]
    +21
  • c_none
    c_none 15 Ekim 2016 - 05:25iki kere milli takima cagirarak, hemen kendimize benzetmisiz cocugu. afferim fatih abisi, onceki emre'yi de sen yetistirmistin, bu da senin eserin olacak gibi gorunuyor. [ispiyonla]
    +19

Tüm Yorumlar

  • blaster99
    blaster99 17 Ekim 2016 - 13:50güzel rol yaparsanız sizde rakibinize böle kırmızı kart gördürtebilirsiniz. [ispiyonla]
  • mashrapa
    mashrapa 17 Ekim 2016 - 00:05"emreye o kadar çok faul yapıldı ki" diyenlere sormak istiyorum Messi naapsın amk..

    fatih terim talebeleri bunlar.. ama dortmund böyle adamları affetmez, siktir eder bi anda kendini Karlsruhe de bulur Belozoglu Jr kardeşim...
    [ispiyonla]
    -1
  • lndh
    lndh 15 Ekim 2016 - 23:36bu kırmızı kartsa maçlar 4 kişiye 3 kişi falan biter amk siktirin gidin. [ispiyonla]
  • hypnosee
    hypnosee 15 Ekim 2016 - 23:16Bu maci izlemedim ama tr maçlarında her şeye itiraz ediyor birinin uyarmasi lazim [ispiyonla]
  • mahmutgelberi
    mahmutgelberi 15 Ekim 2016 - 22:15ezbere falan değil bu pozisyondan bağımsız yazdım. ben hayatımda bu adam kadar itiraz edenini görmedim. gattuso'ları melo'ları, caner'i, emre belözoğlunu gibi adamlardan bile daha çok itiraz ediyor. [ispiyonla]
    +1
  • udsar
    udsar 15 Ekim 2016 - 22:04emrenin yerinde başkası olsun, kendini yere atan o orospu çocuğunun kafasını ezip öyle kart alır. [ispiyonla]
  • hatasizkulolmaz
    hatasizkulolmaz 15 Ekim 2016 - 20:52@c_none siktir lan orospu çocuğu [ispiyonla]
    +2
  • hafizdurruti
    hafizdurruti 15 Ekim 2016 - 19:15kasti olarak ittiriyor, topla ilgisi yok, kırmızı değil turuncu kart di mi mk ergenleri :D [ispiyonla]
  • oheplacivertgiyerdi
    oheplacivertgiyerdi 15 Ekim 2016 - 16:44Milli takım yaramış [ispiyonla]
  • nefena
    nefena 15 Ekim 2016 - 16:17Önyargılı ve ezbere yorumlar yazmışsınız önceki emreye yapılan pozisyonları görseniz... [ispiyonla]
    +7
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...