Nasıl Elif Şafak Gibi Bir Yazar Olunur?

duran_dayı duran_dayı diyor ki;
‘Elif Şafak gibi nasıl yazar olunur’ sorusuna, internette yayınlanan bir video yanıt verdi. “Siz de Elif Şafak gibi plajların vazgeçilmez kitaplarını yazmak ve market raflarındaki kitapların demirbaşı olmak mı istiyorsunuz? Şimdi elinize kağıt kalem alın ve Pelin'in söylediklerini not edin!” notuyla ‘Vibio’ Youtube kanalından yayınlanan videoda, modern zamanlarda milyonlar satan yazar olmanın yolları madde madde açıklandı.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Elif Şafak Serdar Ortaç
72 05 Kasım 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • darthatak
    darthatak 05 Kasım 2016 - 09:44yemin ederim bi rahatlama geldi bi rahatlama anlatamam, yıllardır anlatmaya çalıştığımı duymak.. müthiş [ispiyonla]
    +21
  • leblebispor
    leblebispor 05 Kasım 2016 - 05:38Pabucumun yazarı. Ancak ergen ıslatır. [ispiyonla]
    +19

Tüm Yorumlar

  • skimanço
    skimanço 22 Kasım 2016 - 21:23konuş be konuş... helali hoş olsun sana konuş... [ispiyonla]
    +1
  • lawst2
    lawst2 07 Kasım 2016 - 03:45bunun bide ikiz kardeşi var orhan pamuk [ispiyonla]
    +2
  • dandikadam
    dandikadam 06 Kasım 2016 - 15:45Bu kız yine prompter'a bakıyor ulan... [ispiyonla]
  • syrioforel
    syrioforel 06 Kasım 2016 - 01:13hayatımda tek kitabını bile okumadım ne mutlu bana :)) [ispiyonla]
    +2
  • Danzka
    Danzka 06 Kasım 2016 - 00:50Mehmet Turgut fotoğrafları, nil karaibrahimgil şarkıları dedi ve gerçekten doğruyu konuştuğunu kavradım.

    Boş beleş insanların parlatılması anca bu kadar güzel anlatılabilirdi ha.
    [ispiyonla]
    +2
  • westxx
    westxx 05 Kasım 2016 - 23:05kadının bir kitabını dahi okumadımda bu videodaki bayan neden bunkadar kadını yerin dibine soktu onu anlamadım...

    alma bacım ozaman sende kitabını olsun bıtsın
    [ispiyonla]
    -1
  • orcnd
    orcnd 05 Kasım 2016 - 18:25nedir videolarınnın daha az yılışığı daha çok bilgi içereni gibi geldi.

    yazarların serdar ortaçı lafı da cuk oturmuş
    [ispiyonla]
    +5
  • atanalır
    atanalır 05 Kasım 2016 - 17:31Mevlana kendi ekmeğini Elif kadar yiyemedi. [ispiyonla]
    +9
  • yok ulan işte
    yok ulan işte 05 Kasım 2016 - 17:06hanım kız çok tatlı lan [ispiyonla]
    -1
  • glock21
    glock21 05 Kasım 2016 - 16:29Bildiğin itin götüne sokup çıkarmış.

    Elif Şafak Gülen Cemaati ve cemaatin maddi manevi desteği ile bol bol reklam pompalayıp yazar vasfı almış uyuzun teki.

    Kitapta ne bok yazdığının da bir önemi yok. Sağlam bütçe varsa aynen bahsi geçen gibi Türklere, Türk devletine hakaret, iftira içeren her hangi bir konu uydur, sonra ver bir kitap editörüne zaten kitabı neredeyse baştan sona yazıyor. Kendin tuvalet kağıdına yazıp versen dahi en boktan konu bile editörün elinden geçince kitap gibi görünüyor.

    Bir de üstüne parayı oluk oluk reklamlara akıtıp, Cosmopolitan vb. dergilerde, uyuz uyuz TV programlarında kitabı 7/24 milletin gözüne sokup, üstüne 3-5 ünlünün eline tutuşturup sanki insanlık tarihinde yazılan en büyük esermişçesine reklam yaptırdın mı al sana yazar oldun.

    Has eğer zaten konu sözde Ermeni Soy kırımı, Yok efenim "Borbar Törkler Dörsimde Gatliam Yopdiii" vb. CIA bizzat yazıp, print edip eline verdiği ağır Türk düşmanlığı içerikli kitaplar ise zaten 5 tane dahi okuyucu almasa bile kitap bir şekilde 300-500 bin tiraj yakalar. ÜStüne kitabın kapağına sadece" Borbar Törkler" yazıp bütün kitabı boş bıraksan dahi zaten ödül illa garanti!!!

    Türkiye/Zaman gazetesini millet çanak çömlek sarmak için dahi almadığı halde tirajı 200-300 Bin görünüyor. Çünkü cemaatlerine üye olan her kesi zorla üye yapıyor, iş yerlerinde çalışan elemanları dahi zorla abona yapınca al sana gaztee çok satılıyor.

    Bahse girerim Elif Şafak 300 bin kitap satılıyorsa eğer bunun 5000 tanesi gerçekten alıp okuyorsa varsa geri kalan eminim toptan parası ödenip alınarak sağa sola bedava dağıtılan vb. şekilde dağıtılıyordur.
    [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...