Trafikte Dellenip Kadınlara Söven Eleman

STUTK STUTK diyor ki;
Trafikte kadın, bir sürücünün önüne kıran eleman veryansın ediyor. Videomuzun altına, ya tamam çok yanlış şiy yapmış olabilir ama kadın sonuçta, yaptığı yanlış bir şey, temalı ilk yorumu atan kullanıcıya "altın emme manifoldu" ödülümüzü armağan edeceğiz.
Kategori: Amatör
sitene ekle
Etiketler: küfür kadın sürücü eleman avrat sövmek ne oldu ki ya
1 02 Kasım 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • gangsta59
    gangsta59 02 Kasım 2016 - 11:08Olm tekirdağ çorlu yolunda gidiyoduk ailecek ben anam babam kızkardeşim ben liseye gidiyodum kardeşim ilkokula önümüzde accent var bitane beyaz acaip yavaş gidiyodu 50-40 aralığında peder sollamaya çalıştı bizde de döküntü bi kartal var babam bastıkça yanda kadın sırıtarak yol vermedi karşıdan araç geldi babam yine sağ şeride girdi ikinciye yine kadın yavaşladı babam yine sollamaya çalıştı döndüm baktım genç bi kadın pis pis sırıtıyo bizim araç eski hani yol verse gidicez kadın kopartıyo ve tam hizamızda gidiyor bilerek karşıdan kamyon geldi kadın daha çok sırıtmaya başladı abi yemin ediyorum kamyonun altına gircektik babam kırdı önüne plakasını ezberledim o kadını aradım o zaman tramer falan yoktu bence kadın o ya falan demeyin bizim insanımız pislik orda önüne kırmasak 10 sene önce gazatenin üçüncü sayfasındaydık komple ailemiz yok olcaktı [ispiyonla]
    +19
  • ay1866612263
    ay1866612263 02 Kasım 2016 - 13:35Adam bu kadar çıldırdığına göre yüzde 99 kadın suçludur.Ama mesele o değil siktiğimin ülkesinde öyle bi hale geldikki herkes cezayı kendi vermeye çalışıyo karakola gidiyosun yapacak bişey yok diyolar öyle oluncada o kadın o arabadan ineceğe bağlıyo herif [ispiyonla]
    +17

Tüm Yorumlar

  • kapilar
    kapilar 04 Kasım 2016 - 03:48araba surmeyi trafigi gereginden fazla abartiyo bazi insanlar, trafikteki herhangi bi yanlisa da asiri tepkiler verebiliyorlar, gavga hatali sollamadan... [ispiyonla]
    +1
  • moldovali
    moldovali 03 Kasım 2016 - 08:28ne olursa olsun kadina boyle davranilmaz bir posta utandim yine sabah sabah [ispiyonla]
    -1
  • ahmethamdi
    ahmethamdi 03 Kasım 2016 - 01:21@afsatim nınız mal gibi araba kullanıyor mal gibi dediğim kazaya sebebiyet verecek şekilde. Hala mıfyı tıtıcım şını tıtıcam. [ispiyonla]
  • todraf
    todraf 02 Kasım 2016 - 21:15sağ duyu öldü yaşasın cinnet. yeni türkiye amk emanetsiz gezmeyin [ispiyonla]
  • maximusroots
    maximusroots 02 Kasım 2016 - 21:10yaw müneccim yarrağı yemiş başınızdan geçen olayla bu olayın bir olduğunu nereden biliyorsun arabada dört kadın öğretmen varmış şu yorumlara bak amk [ispiyonla]
    -1
  • gsArDa35
    gsArDa35 02 Kasım 2016 - 18:183 sene kadar önce karının birine yol verdim geçsin diye arabayı istop ettirdi mal sonra da geçerken el hareketi yaptıydı gerizekalı...Tabii ki sinirlenmedim o kadındı, ne de olsa amı vardı haksız olabilmesi imkansızdı... [ispiyonla]
    +14
  • ercu09
    ercu09 02 Kasım 2016 - 17:37olayın aslını bi öğrenseydik iyiydi [ispiyonla]
    +1
  • cincibirgazoz
    cincibirgazoz 02 Kasım 2016 - 17:08lan olm duymuyor musunuz arabadaki kadın adam yapma deymez diyor yani adamı dellendiren diğer kadın her ne yaptıysa arkadaşı savunamamış bile.pozitif ayrımcılık denen şey artık erkeği itin götüne sokmak kadını da arşa çıkarmak oldu.kadın erkek eşitse her koşulda eşit amk madem her konuda daha anlamadan kadın haklı derseniz yarın yolda yürürken yanlışlıkla çarptığınız kadın beni taciz etti dediğinde derdinizi anlatacak kimse bulamazsınız. [ispiyonla]
    +10
  • glock21
    glock21 02 Kasım 2016 - 16:36@leylekbaba hümanistlikten değil Erkek gibi Erkek yani Türk gibi Türk olmamızdan, bunun da kadına karşı daha doğrusu senden güçsüz birine karşı erkeklik gereği daha sabır göstermeyi, rahatlıkla döve bilecekken dövmemeyi gerektirmesinden kaynaklanıyor.

    Yoksa şu adamın yerinde sen, o arabanın içinde de ben olsam, sağ yumrukla kalçadan destek alıp 45 derece açı ile alttan yukarı doğru sağlam bir upper cut, tam sol kaburga kemikleri altındaki boşluk bölgesine güzel bir darbe.

    Hem eş zamanlı soluğu keser rakip direkt yere yapışır. Üstüne 2 dakika kadar nefessiz kıvrandıktan sonra bu sefer de kırılan alt iki kırık kaburganın acısı ve ayrıca kırılan parçaların organlara saplanması ile hissedeceği dayanılmaz acı ile bir 3 ay kendine gelemez. Eroin verin bayıltın diye saatlerce kıvarın hastanede.

    Yani çok hümanist şu bu dediğin adamlar asında kavganın verdiği adrenalin, birini tek yumrukta felç etmenin verdiği ego gibi şeylerden anormal zevk alıyor ve bu sıkıntısını bilip kavgadan uzak durmaya çalışıyor olabilir.
    Eh malum, 1. derece yaralama en az 2-5 sene ile yargılanır ilk seferse 6 ay hapis veya daha önce suç yoksa hükmün ertelenmesi ile 5 yıl sike sike kavga vb. den uzak durmak zorunda kalırsın.

    İnsanlara, hayvanlara, kendinden güçsüz canlılara daha fazla sabır göstermek bir zayıflık değil üstünlüktür.

    Dikkat edilirse savunma sporları, özel güvenlik, Özel Kuvvetler askeri vb. tipler veya kangada tecrübeli ve kendine çok güvenen insanlar genelde sokakta en sakin, en az kavga eden, en az münakaşaya giren, çoğu zaman haklı olduğunda da genelde tamam deyip susup uzaklaşan insanlardır.

    Çünkü tek bir yumrukta seni direkt öldürebileceğini çok çok iyi bilir.

    Şu adamın bu güne kadar sokakta kavga ettiğini hiç duymadım. Sadece şu tekme ile sokakta birine çaksa acaba ne olur! Bu adam kadar olmasa da bunun yarısı kadar iyi tekme vuracak en az 100 Milyon insan vardır bu gezegende!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=0Mk4VkBoTUM
    [ispiyonla]
    -1
  • kirbacsizadam
    kirbacsizadam 02 Kasım 2016 - 16:08Kadın-Erkek eşit zımbırtısı işte amk, aynısını erkek yapsa bir çoğu kavga eder ama kadın yapınca kadın o...

    Elemanın yaptığı şey saçma ama pozitif ayrımcılık yapmanın lüzumu yok işine gelince kadınım işine gelince şöyle böyle ayrımcılık yapıyorsunuz.
    [ispiyonla]
    +8
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...