180 Kilometre Hızla Direksiyon Dersi Vermek

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Yanındakine 180 kilometre hızla direksiyon dersi verdi kaza yaptı. O anlar kameraya böyle yansıdı. Arkadaşına araç kullanmayı öğretmek için direksiyon başına geçen şahıs, gaza bastıkça bastı. Arkadaşına araç kullanmayı öğretmek için direksiyon başına geçen şahıs, gaza bastıkça bastı. Hız ibresi 180'ini gösterdi. Bir anda otomobilinin direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücü, dönüş yapacağı sırada tabelaya çarptı. Şahıslar kazayı ufak sıyrıklarla atlatırken, kaza anı kameraya yansıdı.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: direksiyon öğretmeni direksiyon dersi araç kaza
1 05 Kasım 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • yamyamix3
    yamyamix3 05 Kasım 2016 - 03:29Tabelaya bir şey olmamıştır inşallah
    +22
  • cigobattisamatra
    cigobattisamatra 05 Kasım 2016 - 02:21Çevrelerindekilere birşey olmamıştır inşallah.
    +17

Tüm Yorumlar

  • Mustinet
    Mustinet 06 Kasım 2016 - 01:413 kere izledik sagol karde
    • Edison
      Edison 05 Kasım 2016 - 17:49Arkadaşlar olayı açıklayayım. 180 ile giden araba Ferrari, Lamborghini, Mercedes AMG falan olmadıktan sonra böyle ani dönüşte öyle tekerleriniz kayar Dünyanın en hızlı direksiyon kıran dünyanın en hızlı reflekslerine sahip bile olsanız Fizikte bilinen EYLEMSİZLİK yasası gereği arabanızın yönünü o kadar ani değiştiremezsiniz. Ha arabanız spor araba olur bunun için tasarlanmıştır o zaman işler değişir.
      +2
      • maniyak
        maniyak 05 Kasım 2016 - 17:28böyle mal çok var maalesef araba kullanmayı gaza basmak sanıyorlar
        +2
        • serdarkara
          serdarkara 05 Kasım 2016 - 14:46Ölmemiş amk
          +2
          • bitchslap
            bitchslap 05 Kasım 2016 - 13:46Arkadaşlar bence beton bloğa vurdu.. Duvara vurmuş gibi ses çıktı zaten..
            +5
            • etzelll
              etzelll 05 Kasım 2016 - 13:33ölmüşlerdir inşallah
              +1
              • sh3ll
                sh3ll 05 Kasım 2016 - 13:23spikerinde kafa güzel, dönüş yapacağı sırada tabelaya çarptı diyor, arabaya çarpmamak için kırıp tabelaya çarpmış.
                +4
                • klorostofobi
                  klorostofobi 05 Kasım 2016 - 12:52Böyleleri kaza yapınca istemsiz mutlu oluyorum amk
                  +9
                  • azimborader
                    azimborader 05 Kasım 2016 - 12:49ölmüşler mi ?
                    • badiparmagi
                      badiparmagi 05 Kasım 2016 - 11:45bizim toplum hız birimleri bilmiyor amk. 180 km diye birim mi var? nerde 180 km? nasıl 180 km? birimler önemli arkadaşlar. dikkat edin
                      -3
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...