Türk Basketbolunun En İyi 19 Son Saniye Basketleri (2000)

knadi knadi diyor ki;
Türk kulüp ve milli takım tarihinin en iyi Buzzer'larını derledim.
not: Videoyu hazırlayan arkadaş Türk basketbolu tarihinin en iyileri demiş ama 2000li yıllardaki maçlar hepsi. O yüzden belirtme ihtiyacı duydum.

not 2. : buzzer beater: basketbol maçlarında süre dolarken isabet kaydedilen atış.

İyi seyirler site ahalisi
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: basketbol buzzer beater son saniye basket ibne ataol nasıl koydu fener bogdanovic efes galatasaray türkiye fenerbahçe
20 21 Kasım 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • knadi
    knadi 21 Kasım 2016 - 13:25@morvosvos öncelikle videoyu yüklerken başlık " Türk Basketbolunun En İyi 19 Buzzer Beater'ı (2000li yıllar)" şeklindeydi. Buzzer Beater'ın tanımını da açıklamada verdim zaten. Sağ olsun adminler kafalarına göre düzenleme yaptıkları için insanların kafasında başka şeyler yaratıyorlar.

    sonuç olarak değindiniz nokta kısmen de olsa doğru ama hatanın sebebi sevgili adminler !!
    [ispiyonla]
    +4
  • doktordire
    doktordire 21 Kasım 2016 - 16:09murat kosova ve diğerleri.
    murat seviliosun karşim
    [ispiyonla]
    +3

Tüm Yorumlar

  • asimptot
    asimptot 25 Kasım 2016 - 19:27kerem tunçerinin çizgiye basması. [ispiyonla]
  • Altis
    Altis 21 Kasım 2016 - 22:04murat kosova bir ara çığlık atmaya başladı :) daha önce bir hakeme de italyan şaşırmışın falan diyordu :) [ispiyonla]
  • Greogory
    Greogory 21 Kasım 2016 - 19:561 mumaranın planinic olacagını bilerek açtım vidoyu, şüphe yok en iyisi [ispiyonla]
  • shiftycan
    shiftycan 21 Kasım 2016 - 19:11kusura bakmayın da kerem tunçeri'nin basketinin 1 numara olmadığı listeyi skeyim yani. istiyorsa dünyanın en iyi basketi falan atılsın, tunçeri'nin o basketinin hissettirdiği duyguları bir daha hiçbiri hissettiremez. bu bogdanovic denilen herifi de hep şişirilmiş bir balon olarak görmüşümdür ve dile getirmişimdir ama hep göt ediyor herif beni :D artık hakkını veriyorum o yüzden :D ama yine de önceki bogdanovic'i tercih ederim. skor durumu :
    bogdanoci : 4
    tunçeri : 2
    arroyo : 2
    ama dedik ya, tunçeri şampiyon :) (anadolu efes taraftarıyım)
    [ispiyonla]
    -4
  • ay2854733958
    ay2854733958 21 Kasım 2016 - 17:367:32 [ispiyonla]
    +1
  • donaltobello
    donaltobello 21 Kasım 2016 - 16:59Planicic'inki bence dünya tarihinde ilk 3 e girer [ispiyonla]
  • kryptonite
    kryptonite 21 Kasım 2016 - 16:48Yarısı Bogdanovic [ispiyonla]
  • fowles
    fowles 21 Kasım 2016 - 16:18Pilavınıiç napmış öyle lan. [ispiyonla]
  • torontospor
    torontospor 21 Kasım 2016 - 16:15En iyi son 19 saniye basketleri diye okudum. [ispiyonla]
  • doktordire
    doktordire 21 Kasım 2016 - 16:09murat kosova ve diğerleri.
    murat seviliosun karşim
    [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...