Boateng'den İbrahim Tatlıses Parçası

izuchiring izuchiring diyor ki;
İspanya La Liga takımlarından Las Palmas formasını giyen ünlü futbolcu Kevin Prince Boateng ibrahim tatlıses hayranı çıktı.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: ibrahim tatlıses
5 25 Aralık 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Aseriousman
    Aseriousman 25 Aralık 2016 - 16:55Kevin kardeşimiz Berlin, Wedding doğumlu. Burada Türk popülasyonu çok fazla. Muhtemelen birçok Türk arkadaşı olmuştur. İbo dinlemesine şaşırmadım. Bir de arkada çalan müzik hafiften Afrika ezgisi katıyor şarkıya. Gana kökenli olduğu için hoşuna gitmiştir şarkı. [ispiyonla]
    +25
  • alejandro_281
    alejandro_281 25 Aralık 2016 - 18:27gana'nın kürdü amk. [ispiyonla]
    +19

Tüm Yorumlar

  • sealover2016
    sealover2016 26 Aralık 2016 - 14:42keko ya da çomar değilim ama itiraf ediyorum kendisini hiç sevmesemde
    ibonun en az 3-4 şarkısında (biri bu) epey içmişliğim hatta
    ağlamışlığım vardır.
    [ispiyonla]
  • ibrahimerkal
    ibrahimerkal 26 Aralık 2016 - 11:13Bu adam Milan'da oynarken Barcelona'ya bir gol atmıştı. Öyle bir çalım şekli yok. Bergamp misali. maç 4-3 bitmişti yanılmıyorsam. yazık oldu gole. [ispiyonla]
  • bayburtluzihni
    bayburtluzihni 26 Aralık 2016 - 10:48ben göndermiştim dün adminler onaylamamıştı, şimdi kendileri yüklemiş neden ? [ispiyonla]
  • STUTK
    STUTK 26 Aralık 2016 - 00:25Şarkıdan Çıkardığım Sonuç: Las Palmas'ta işler pek yolunda gitmiyor, ispanya'nın vergileri hayvan gibi, zaten yaş da geliyor yavaştan, Türkiye'ye geleyim ben emekliliğe para biriktireyim hem bak Türkler de beni sevecek bu videodan sonra. [ispiyonla]
    +2
  • moneytalks
    moneytalks 25 Aralık 2016 - 23:39adam galatasaraya gelebilmek için her yıl türlü türlü yol deniyor aq [ispiyonla]
    -1
  • yyasar
    yyasar 25 Aralık 2016 - 22:56lan oğlum hadi reklam koyuyırsunuz. hadi eyvallah ona da. (içimden sövüyorum) ulan oğlum koyduğunuz reklam niye almanca la?? alman mıyım ulan ben? [ispiyonla]
  • tipsiz cingene cocugu
    tipsiz cingene cocugu 25 Aralık 2016 - 22:52şu amk videosunu referans alıp ''boateng fenerbahçeye göz kırptı'' başlığıyla haber yapacak gazetelerimiz var. [ispiyonla]
    +5
  • edgar90davids
    edgar90davids 25 Aralık 2016 - 22:02olm bu adam milanda değilmiydi ne las palması ? [ispiyonla]
    -4
  • trueblood
    trueblood 25 Aralık 2016 - 19:49adanalı gibi duruyor [ispiyonla]
    -1
  • berkayselcuk
    berkayselcuk 25 Aralık 2016 - 19:46bu adam las palmasda napıyo lan. [ispiyonla]
    +6
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...