Noeli Kutlamayın Broşürü Dağıtanları Çenesiyle Perişan Eden Adam

karabukle karabukle diyor ki;
İzmir'de Halkapınar metrosunda iki sakallı adam ellerinde ''Müslüman noel kutlamaz'' broşürleri dağıtıyordu, bunu gören bir vatandaş öyle şeyler söyledi ki cevap vermediler.
Kategori: Medya
sitene ekle
Etiketler: noel kutlama İzmir çene haber izle medya
57 01 Ocak 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • o.c.martin
    o.c.martin 02 Ocak 2017 - 01:03Adama alkış tutanlar bir demokratik çerkes harekatını araştırsınlar , sayısı az hewal versiyonu. [ispiyonla]
    +18
  • kaniefendi
    kaniefendi 02 Ocak 2017 - 09:07net oksijen israfı aq. boş boş konuşup bi sürü insanı rahatsız etmiş. aptal insan. [ispiyonla]
    +14

Tüm Yorumlar

  • husoo1945
    husoo1945 03 Ocak 2017 - 22:30ulan ne noeli bir tane noel kutlayan görmedim hayatımda.
    noel 25 aralık veya 6 ocak tarihinde kutlanır. yani yeni yılla alakası yok. yeni yıl işte lan yeni yıl kendi çapımızda yılbaşını kutluyoruz. istersen kutlama amk.
    noel nedir lan ?
    [ispiyonla]
  • kemalkılıcdaroglu
    +1
  • koko52
    koko52 02 Ocak 2017 - 09:08polisi görünce götü bası toparlandı. ohal döneminde oyle yapıyolar diyip pıstı. yazık. kendinizi bi b.. sanıyonuz ya böyle üzülüyorum size [ispiyonla]
    +14
  • kaniefendi
    kaniefendi 02 Ocak 2017 - 09:07net oksijen israfı aq. boş boş konuşup bi sürü insanı rahatsız etmiş. aptal insan. [ispiyonla]
    +14
  • ercu09
    ercu09 02 Ocak 2017 - 09:02konuş be kardeşim konuş be güzel insan..helal olsun sana [ispiyonla]
    +5
  • pipikondiri
    pipikondiri 02 Ocak 2017 - 03:26tek celsede sikip sivamiş kardesim. gozluklunun kafa karsiyor, muhtemelen karanlik tarafta oldugunu fark ediyor, kafasinda deli sorular olusmustur kesin [ispiyonla]
    +4
  • kazmatik
    kazmatik 02 Ocak 2017 - 02:43Ben de söyleyeyim, adettendir:

    İMAM HATİPLER KAPATILSIN!1!!1!!!!!1!!!
    [ispiyonla]
    +2
  • resesifkullanici
    resesifkullanici 02 Ocak 2017 - 02:40@empedans oğlum o ne güzel kafa lan. versene 1 hafta bende o kafayla gezeyim lütfen. [ispiyonla]
    +1
  • menejerimben
    menejerimben 02 Ocak 2017 - 01:33aq çomarları sizi [ispiyonla]
    +1
  • olur
    olur 02 Ocak 2017 - 01:29adamın dediklerinden bi bok anlamayıp din düşmanı ilan edecek ve aynı zamanda cehape ziyniyeti diyecek en az 30 milyon insan var türkiyede [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...