Karlı Havada Maltepe'de Mama Verilen Köpeklerin Mutluluğu

dedolee dedolee diyor ki;
Maltepe Belediyesi ekiplerinin mama verdiği köpekler, mutlulukları çalışan ekip üyeleri ile kutladı..:) Bu insanlarımızı ve belediyeyi hangi partide olursa olsun tebrik ediyoruz. Tüm herkese örnek olması dileğiyle...
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: köpek mama iyilik güzellik kar soğuk
104 09 Ocak 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • emre2015
    emre2015 09 Ocak 2017 - 14:40len o degil de kopek nasıl deger biliyor besleyenlere nasıl sevgi gosteriyor insan oglu boyle mi amk beslersin bi besleme arkandan kırk dedikodu amk [ispiyonla]
    +19
  • Aseriousman
    Aseriousman 09 Ocak 2017 - 16:15Köpekler yemden çok insanların gelişine sevinmiş. Yeri gelir aç kalırlar ama sevgisiz kalamazlar. Oradaki abilerin de tek tek ellerinden öpüyorum. [ispiyonla]
    +14

Tüm Yorumlar

  • xswer
    xswer 15 Ocak 2017 - 00:39tasavvufi açıdan gerçek insan olmanın yolu herşeyi ve herkesi,herşeye ragmen sevmekten geçer.bu konuma ulaşmak için tek bir yol vardır oda kendinizi herşeyden ve herkesten aşağı görmektir öyleki insan kendini diger kişilerden,hayvanlardan hatta boktan da aşagı görmelidir.bu metot sizi alemdeki bütün varlıklara saygı duymaya ve sevmeye sevk edecektir.köpeklerin ise buradaki yeri biraz farklıdır çünkü onlar insanlık tarihinin ilk yıllarından beri dövülür zincire vurulur hatta öldürülür onları sevin ve besleyin.agaca dogaya hatta size küfreden zibidiye saygı gösterin ve sevin.inanın hayatınız çok degişecek.sevgilerimle... [ispiyonla]
  • efbiay
    efbiay 10 Ocak 2017 - 15:56hakkı kardeş insan nüfusu gittikçe çoğalıyor.merkezden kırsala doğru konut dike dike gidiyoruz.bilmem kaç yıl sonra yeşil alan filan bırakmayacağız.o zaman bütün hayvanları barınaklara mı hapsetmek gerelecek? bu hayvanlar vahşi doğada yaşayamayan hayvanlar çünkü onları biz evcilleştirdik.hem evcilleştir dost gibi görün hem de arkasından vur orospu çocukluğu değil midir bu? kaldı ki kendi başlarına yaşabilecek bile olsalar yani avlanma yetisi bile olsa gün gelecek doğal yaşam diye bir şey kalmayacak.daime ilerici düşünmek lazım.bu dünya insana özgü yaratılmış değildir.öyle olsaydı diğer canlılar olmazdı.işinize gelince "yav bu muazzam sistem bu hücrelerin birleşip canlılığı oluşturması tesadüfen olamaz mutlaka bir tanrı vardır" diyorsunuz.işinize gelmeyince toplu katliam yapın diyorsunuz.e amucuk bu muazzam canlıyı katlederek tanrıya en büyük itaatsizliği kendin yapıyorsun. [ispiyonla]
  • darthatak
    darthatak 10 Ocak 2017 - 12:56nasıl mutlu oldum varya .. iyi yürekli insanlar iyi ki varsınız [ispiyonla]
    +1
  • ay879209363
    ay879209363 10 Ocak 2017 - 12:40Allah sizden binlerce kez razı olsun, dünyanın en büyük hayrını yapıyorsunuz emin olun. [ispiyonla]
    +1
  • sfkby
    sfkby 10 Ocak 2017 - 05:38allan razı olsun sizden [ispiyonla]
    +2
  • sevgunozkoc
    sevgunozkoc 10 Ocak 2017 - 01:59biz gerçekten acaibiz ha.. sokakta yürürken dikkat ediyorum her köşede makarna ekmek yem falan. özellikle son yıllarda bu furya artarak devam ediyor. eskiden sadece şişli bakırköy yeşilköydü şimdi bakıyorum hemen her yerde herkes kendince kedi köpek besleme işine adamış kendini. güzel bişiyy.
    bizim mahallede bi tane antropoz emekli amca var mahalledeki herkesle kavgalı. her işe bi kulp bulur herşeyden şikayet eder birine günaydın dediğini daha duymadım. Mahalledeki dükkanların klima borularını kesti ses yapıyo diye düşünün öyle bi manyak. Ama sorsan en büyük köpek dostu o. her gün günde 3 öğün köpek kedi beslemenin peşinde. Geçen gün biri amca bak o köpekleri orda besleme sokağın bu köşesine al dedi diyen adamı toplaşıp tekme tokat dövdüler. ertesi gün baktım aynı amca sabah köpeklere ajıktiin mi şeeyynn jokk mu ajikktiinn diye sesleniyo.. diyceğim burası enteresan memleket.
    [ispiyonla]
    +3
  • darmstadt
    darmstadt 09 Ocak 2017 - 22:58yemin olsun gözlrim doldu....Hellal be... [ispiyonla]
    +2
  • bluemarshal
    bluemarshal 09 Ocak 2017 - 22:49Adam oğlu adamsınız, Allah her işinizi rast getirsin [ispiyonla]
    +3
  • aeroboy
    aeroboy 09 Ocak 2017 - 22:41memleketin gelecegi icin, oy vermeye leicester'tan londra'ya gidecegim: 320km
    yol(gidis-gelis). siz de elinizden geldigince oy vermeye gidin. yeni padisah
    istemiyoruz! biz ataturk'un cocuklariyiz!
    [ispiyonla]
    +4
  • gamedogg
    gamedogg 09 Ocak 2017 - 22:25Can bunlar can can :) [ispiyonla]
    +6
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...