Fransız'dan Reina'daki Terör Saldırısına Ahlaksız Şarkı

ByCilekeS ByCilekeS diyor ki;
Şerefsiz Fransız şarkıcı Frederic Fromet'in yazdığı şarkı sözleri şöyle: " Bombalama eylemi İstanbul'da çok güzel geçiyor. Hele Reina'da . Eğer bizden bir kurban varsa problem .Ama yoksa ölenler bizim için problem değil. Türkler ağlamalı zırlamalı güzel bir yılbaşı geçirdi. Sıcak diskotekte oynarken bomba patladı. ve hepsi öldü. Güzel bir yılbaşı . Suriye'desiniz ama kendi derdinizle uğraşın." Bu sözlere büyük tepki gösterilirken, Fransız yetkililerin ne diyeceği ise merak konusu oldu. (İHA)
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: fransız şarkıcı frederic fromet reina saldırı terör saldırısı bomba yaralı ölü alay etmek dalga geçmek fransa fransız
0 11 Ocak 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • se7en
    se7en 11 Ocak 2017 - 03:41lan gerizekalılar adam sarkazm yapmış. dünyanın duyarsızlığını anlatmaya çalışmış, bizim çomarlar ne anlar aq [ispiyonla]
    +36
  • fernansansua
    fernansansua 11 Ocak 2017 - 02:41Mizah gerçekten hünerli bir elden çıkmadığı sürece itici olmakla kalmayıp insanların sinirlerini bozacak raddeye ulaşabiliyor. Ve hatta sinirlenen taraf "eleştiriyi kaldıramayan yobaz!" olarak adlandırılıp ikinci bir sille ile karşı karşıya bırakılıyor.

    Şarkının sözlerini ilk başta kendi hükümetine karşı gösterdiği bir tepki gibi algıladım; hala öyle olması gerektiğine inanıyorum çünkü diğer türlü ne bir komedi unsuru taşıyor ne de bir sevimliliği kalıyor. Bunu da Türk olduğum için söylemiyorum; herhangi bir Türk, bir Fransızın ölmesini hoş bulsa, ona karşı da hiç sevimli duygular beslemem.

    Bu şarkının aşırı iticiliğinin yanı sıra, Fransa'da yaşanan patlamaların kaç katı ülke sınırlamızda yaşanmış olmasına rağmen ne Dünya kamu oyuna oturduk, ne de kimseden bir yardım görebildik. Avrupa zaten satmış dünyanın anasını, onlardan bir yardım beklemek budalalık olur. Fakat çok sevdiğimiz Orta Doğu ülkeleri de pek bizden yana davranmıyor.

    Fransa'da olan patlamayı yalnızca kınamalıydık. Oraya gidip o yürüyüşün içerisinde yer almamalıydı Başbakan. Ki zaten oraya gidip o yürüyüşün içerisinde bile arka sıralara itildi, kimse yüzüne bile bakmayarak yine ikinci sınıf ülke muamelesi göstermekten bir adım geri durmadılar.

    Sizlerde oluyor mu bilmiyorum beyler ama benim içim bunalıyor. Facebook'u kapattım çünkü her gün, küçüklüğü anne ve babasının sürekli olarak kavgası arasında yetişen bir insan gibi hissetmeye başladım kendimi. Ne sağı, ne solu; kimsenin birbirine saygısı kalmamış; sevgiyi ise hiç saymıyorum bile. Herkes sürekli olarak birbiri ile kavga ediyor.

    Dolar 3.5 lira olma yolunda ilerliyor diye gündem değişikliği yaptığımız zamandan bu yana 3.70 lere dayandı; euro ise 4 lirayı geçti.

    Kendi ufak dünyamda ise evde oturmuş atama bekliyorum. Şehir Plancısıyım ve bu seneki sınavda kendi branşımda 38. sıradayım. İlk atamalarda 13 kadro açıldı. Her sene yüzlerce mezun veren bir bölümden yalnızca 13 kişi kadro açıldı. 38. sıralama demek; iyi-kötü bir derece demektir ve hala atanamıyorum. Sıralama dediğimiz şey puan almak gibi bir şey değildir ki; yani birileri ilk ona girer ve her zaman geride birileri kalır. Ama binlerce mezunu olan bir bölüm için ilk ona girmek biraz adaletsizce değil mi?

    Eminim önümüzdeki atamalardan birinde atanacağım ama bu bekleme sürecinde ömrümden ömür gidiyor. 1 sene sonra mesleğe başlayacağım belki ama, içinde yaşadığım bu bohem hayatın izleri kalacak üzerimde. Ve bu devlet yıllarca saçma sapan yıprattığı adamdan hem kendisine saygı, hem de muhteşem bir performansı nasıl bekleyecek?
    [ispiyonla]
    +12

Tüm Yorumlar

  • deliherif
    deliherif 11 Ocak 2017 - 21:04Şunu al, A haber'e türk düşmanı diye koy, yarın it sürüsü fransız kültür'ü basar yemin ediyorum. Bu ülke bu kadar sikik bir yer değildi ya [ispiyonla]
    +2
  • comba
    comba 11 Ocak 2017 - 19:03Bir Fransızların, bir de İngilizlerin mizah anlayışı...

    İkisi de birbirinden küstah ve kibirli. Özeleştiri yapmış güya. Fransız sen yapma bokunu çıkarıyosun.
    [ispiyonla]
    -3
  • Sadness
    Sadness 11 Ocak 2017 - 17:35Tercüme edecek bir BABAYİĞİT aranıyor :) [ispiyonla]
  • alper.tunga
    alper.tunga 11 Ocak 2017 - 15:32Elin fransizin verdigi tepki bizdeki gerici/yobaz tayfanin verdigi tepkiden daha icten. Belki demiyorum kesinlikle o saldiriya sevinen insanlar vardi bizim ulkede. Izmit depreminde "la olum o depremin oldugu yerde askeriye varmis, paso iciyolarmis, ondan olmus, iyi olmus" dediklerini duymustum. Burasi Turkiye, ortadogu batakligina saplanmis, debelendikce daha cok batiyor. Tanri milletimizi korusun, diyecek laf yillar once bitti [ispiyonla]
    +1
  • blaster99
    blaster99 11 Ocak 2017 - 14:31olm gerizekalımısınız, adam hiciv taşlama yapıyo, toplumların tepkisini tiiye alıyo..milleti utandırmaya çalışıyo....malsınız lan ciddi diyorum malsınız...bi araştırın herifi kim bu adam diye.... [ispiyonla]
    +4
  • yegenek
    yegenek 11 Ocak 2017 - 13:07Bu adamı bırakın amk, bizim ülkede bu saldırıyı alkışlayan yobazların sayısının az olduğunu mu düşünüyorsunuz? [ispiyonla]
    +6
  • carry687
    carry687 11 Ocak 2017 - 13:03cherlo hebdo saldırısın da oh olmuş iyi olmuş diyenler vardı IŞİD yaptıgında profil resmini fransız bayragının altında ışidcilerin oldugu resimler profil fotografı yapılıyordu gördüm bunları diğer fransa saldırısında da oh cekenler vardı ee sen böyle yaparsan o adam da sana ışid saldırdıgın da şarkıda yapar albüm de [ispiyonla]
    +1
  • muzlusutback
    muzlusutback 11 Ocak 2017 - 11:55herkesin fluent fransızcasımı var yoksa bana mı öyle geliyor amk ? [ispiyonla]
    +11
  • ekranyapmaoc
    ekranyapmaoc 11 Ocak 2017 - 11:54Aptal olmadıgına ikna olduk tama sakin. [ispiyonla]
  • tarumoloji
    tarumoloji 11 Ocak 2017 - 11:53Bazı şeyleri anlamak için belli bir kültür birikimi gerekiyor. [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...