Yalılarda Kimler Oturuyor - İstanbul Zenginleri

hanzo.adam hanzo.adam diyor ki;
İstanbul'da bulunan boğaza sıfır olan oldukça değerli yalıları hepimiz boğaz turu yaparken görmüşüzdür. Peki ya bu yalılarda kimler oturuyor yine ülkemizin habercilikte çağ açan kanalı bu konuya parmak basmış ve bizi bu konuda merakımızı giderecek şekilde bilgilendirmiş.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: boğaz yalılar İstanbul zenginler rich köşkler
2 11 Ocak 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • edebi
    edebi 11 Ocak 2017 - 13:18Ulan bunda tuhaf olan ne var? Herifler şirket sahibi iş adamları tabi yalısı olacak. Ne bekliyorlardı acaba Murat Ülker Kurtköy'de kirada mı oturacaktı amk? [ispiyonla]
    +14
  • ulanbatur
    ulanbatur 11 Ocak 2017 - 03:18videonun son 20 saniye kalan kısmını izlerseniz gerizekalılar yine büyük resmi(!) görmüş. neymiş? yalıda oturanlar hayatının sonuna kadar oturmuyormuş, hep başına birşey geliyormuş :) işte medya bu gerizekalıların elinde. lan insanlar sürekli aynı evde oturacak diye kaide mi var. yalıyı bırak villada bile oturmadım, kıçı kırık apartman dairesinde oturduğum halde 50 kez değiştirmek zorunda kaldık. sanki ev değiştirmek yalıda oturanlara has birşey. kaldı ki yalıda oturanların çoğunun ev değiştirme nedeni maddi değil, kimisi oğlu vefaat edince dayanamamış o evde oturmaya, kimisinin kendi vefaat etmiş mirasçıları toplu halde yalıya girip yaşayamayacağına göre satmışlar, kimisi yurtdışına yerleşmiş, yakınen bildiğim daha ballı güzel yere taşınanlarda var yani 20-30 sene sonra çok çok değerlenecek yerelere gidenler (zekeriyaköy'e taşınan çiller ve mesut yılmaz aileleri, 3. köprü inşaatında çalıştım ordan biliyorum). yani burada cehalet yine almış başını gitmiş mal mevlüt sen git elimi sıkmadı zdf müdürü diye ağla, analiz kasmak siz gibi tek hücreli akitlerin işi değil :) [ispiyonla]
    +12

Tüm Yorumlar

  • mihos
    mihos 17 Ocak 2017 - 23:56Ne bekliyodun yalı alınca ölümsüz mü oluyosun [ispiyonla]
  • sariyildiz35
    sariyildiz35 11 Ocak 2017 - 19:30Vay beeee köşeye bakarsanız doların 2.20 olduğunu göreceksiniz. [ispiyonla]
  • serdarkara
    serdarkara 11 Ocak 2017 - 16:22Amk oğlu yememiş içmemiş milletimi kesmiş [ispiyonla]
  • aeroboy
    aeroboy 11 Ocak 2017 - 14:52http://i.milliyet.com.tr/YeniAnaResim/2014/11/13/fft99_mf4971986.Jpeg

    sonra yalida kim oturuyor..memleketin mna koydunuz, daha hala yalida kim oturuyor.
    [ispiyonla]
    +1
  • paflagonya
    paflagonya 11 Ocak 2017 - 13:49Reza'nın kaçak kat çıktığı yalı vardı bir de... Onu taşımışlar boğazdan o Halkalı'da şimdi. [ispiyonla]
  • edebi
    edebi 11 Ocak 2017 - 13:18Ulan bunda tuhaf olan ne var? Herifler şirket sahibi iş adamları tabi yalısı olacak. Ne bekliyorlardı acaba Murat Ülker Kurtköy'de kirada mı oturacaktı amk? [ispiyonla]
    +14
  • febula
    febula 11 Ocak 2017 - 11:24akplilerin oturduğu koymaya yer bulamadığı paraları da haber yapın bigün o resmi görelim bir de [ispiyonla]
    +3
  • popoyraz
    popoyraz 11 Ocak 2017 - 10:58Habere öyle bir giriş yaptı ki adam bi ara Evet bütün CeHaPe'liler bu yalılarda oturuyor diyecek sandım. [ispiyonla]
    +10
  • insaninsan
    insaninsan 11 Ocak 2017 - 09:51sizce a haber filan 10 sene sonra duracak mi? devran donse filan bunlarin enkazi da toplanmaz, gecmis olsun. [ispiyonla]
    +1
  • oxygenedokuz
    oxygenedokuz 11 Ocak 2017 - 09:36Eeee karı koca çiftlerin yalıları nerde;

    Misal BARLASgiller...

    Misal Nagehan Alçı - Rasim Ozan Kütahyalı...
    [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...