Fenomen Tostçu Erol İş Başında

tommyverceddi tommyverceddi diyor ki;
Gaziantepli Tostçu Erol Sorgulu, sosyal medyadan yayılan çeşitli tost yapım videolarıyla fenomen oldu. Şahinbey İlçesi Bey Mahallesinde bulunan küçük dükkanında yaptığı çeşitli tost çeşitleriyle kısa sürede sosyal medyanın aranan ismi olan Mehmet Erol Sorgulu, müşterilerine sipariş yetiştirmekte zorlanıyor. Sosyal medya üzerinden en güzel tost nasıl yapılır videosuyla yüz binlerce tık alan Tostçu Erol müşterilerinin yoğun talebinden memnun.

Babadan oğula geçen tostçuluk mesleğini 22 yıldır yaptığını belirten Mehmet Erol Sorgulu, bu kadar fenomen olmasını nedeninin yaptığı tostların lezzetine ve sosyal medyada kısa sürede bu kadar tanınmasına bağlıyor.

Özellikle sabah ve öğle saatlerinde öğrencilerin yanı sıra çevre esnafında yoğun bir talebi ile karşı karşıya kalan Tostçu Erol, “22 yıldır tost yapıyorum, 6 yıldır sosyal medyada aktifim, son 1 yıldır ise fenomen haline geldik ve internet üzerinden gelen siparişlerle bile satış yapıyoruz. Antep Fıstıklı tostun yanı sıra çikolatalı ve kebaplı tost çeşitlerini de yapıyoruz. Özellikle atom adını verdiğim tosta ise bayağı yoğun ilgi var. Sabah erken saatlerde başlayan yoğunluk öğleden sonraya kadar devam ediyor. Bu kadar çok talep gören tostlarımızın fiyatları ise 6 ile 20 lira arasında değişiyor’’ ifadelerini kullandı.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: Haber fenomen tostçu fenomen tostcu gaziantepli tostçu güzel tost nasıl yapılır gaziantep mehmet e...
2 26 Ocak 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Soul741
    Soul741 26 Ocak 2017 - 18:57Adam tost yapıyor tost. Ustayım diyor bir de ya. TOST beyler TOST. Ekmeği yararsın, malzemeyi içine atarsın, basarsın makineyi. Bu lan. Dünyanın en basit yiyeceği. Yumurta pişirmeyi bilmeyen aptal arkadaşlarım bile yapabiliyor. Youtubeçu beyinsizler durduk yere 2 haftada meşhur ettiler adamı. Bu gereksiz video için gereksiz bir atar yaptım. Siz de bunu okuyarak ekstra gereksiz bir işe imza attınız. Hadi iyi günler.
    +40
  • plajsemsiyesi
    plajsemsiyesi 26 Ocak 2017 - 19:1510-20 lira arasında satıyormuş tostları. Ben bir tosta 20 lira vereceğime gider iskender yerim. Manyak mısınız?
    +25

Tüm Yorumlar

  • iceman1903
    iceman1903 30 Ocak 2017 - 12:38kendimiz yarattık bu canavarı
    +1
    • iceman1903
      iceman1903 30 Ocak 2017 - 12:37nasıl fenomen oldunuz sorusunun cevabı bu sitede yavşağın birisinin attığı videoyla daşşak geçe geçe fenomen yaptık amk suç bizde
      • darmstadt
        darmstadt 29 Ocak 2017 - 20:330.35.de. 22 senedenbelli bu isi yapiyorum..1.28 de. 21 senedenbelli bu isi yapiyorum..
        +1
        • Doukanz
          Doukanz 28 Ocak 2017 - 16:31lan orospu çocukları siz meşhur ettiniz bu adamı şimdi de laf ediyosunuz zamanında bu adamın videosuna negatif bi yorum attım diye eksi manyağı yapmıştınız şimdi hepiniz popüler oldu diye saydırıyosunuz amına kodumun iki yüzlü piçleri.
          +4
          • sengin
            sengin 28 Ocak 2017 - 02:36adamı iki senedir öve öve ne gake getirdik amk olan yine bize oluyo hastamıyız biz
            +1
            • burak999
              burak999 27 Ocak 2017 - 23:36bundan sonra tostçu erol videosu atanın kabul edenin amk
              +3
              • ynsr
                ynsr 27 Ocak 2017 - 21:56tostunda ustalığımı olur mk.
                +3
                • edebi
                  edebi 27 Ocak 2017 - 21:34Ulan ciddi ciddi gidip bu adamı haber mi yapmışlar? Olacak O Kadar skeçleri gibi yeminlen.
                  • sonturk
                    sonturk 27 Ocak 2017 - 18:48oh ne güzel damarlar yarra yedimi görürüm ben sizi
                    +2
                    • boxthechat
                      boxthechat 27 Ocak 2017 - 18:30he bu arada bursa hürriyet mahallesinde ziraat parkının yukarısında tostçu aytunç abi vardır. öğrenci dostudur. okul zamanları 2-3 liraya bize bol kaşarlı bol sucuklu tost yapıyordu. biz öğrenci milletinin dostuydu. çayları ısmarlar istediğimizde tek dalda sigara verirdi. aytunç abiyi ünlü yapmayıp bu gavatı ünlü yapan sosyal alem utansın.
                      +4
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...