6 Yaşında Otomobil Çalmak - Bastım Kaza

erobreren erobreren diyor ki;
Dalaman'da 6 yaşındaki çocuk otomobil çalıp, 6 km gidip şansına fazla bir yara almadan direğe çarparak durmayı başarmış.Arabası çalınan amcanın yorumu ise ayrı güzel: "Bu çocuğun arkasında mutlaka biri var yani! "(Ergenekon olabilirmi ki)
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: araba otomobil dalaman muğla çalmak hırsızlık gaz fren çocuk altı
77 02 Ocak 2009
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • azimborader
    azimborader 23 Şubat 2015 - 00:176.yaşında evden kaçmıştım amk kadının birisi eve götürürken yakalamışlar yoksa şuan bir kolum olmayabilirdi. [ispiyonla]
  • Necromayhem
    Necromayhem 01 Nisan 2014 - 22:53Ya karaşeytan ya... [ispiyonla]
  • asilkere
    asilkere 10 Ocak 2014 - 13:49ödül verseydiniz piçe bide [ispiyonla]
    +1
  • emre87gs
    emre87gs 18 Aralık 2013 - 23:12"Anahtarı üstünde yok yani, kesinlikle ! anahtarı üstünde yok"
    Tamam inandık...
    [ispiyonla]
    +1
  • ayenice
    ayenice 16 Aralık 2013 - 01:53Dalaman öyle bir yerdir ki zaten Türkiye Cumhuriyeti Trafik Kuralları uygulanmaz her oraya girişimde yüreğim ağzımda yolculuk yapıyorum adam vursa da şaşırmamak lazım.. [ispiyonla]
  • hadigahgidek
    hadigahgidek 07 Eylül 2013 - 01:42ışığı nasıl geçtin? gaza bastım. hehe gayet mantıklı! [ispiyonla]
  • tudor
    tudor 27 Haziran 2013 - 13:04Anahtarı üstünde yok ise nasıl çalıştı bu araç? [ispiyonla]
    +1
  • lordoftherobots
    lordoftherobots 24 Mayıs 2013 - 19:21ya çocuk basmış debriyaja. araba yokuş aşağı biraz hızlanınca da korkmuş çekmiş ayağı. vurdurmuş yani bildiğin. sonra da bi kafa görmüşler işte. [ispiyonla]
    +6
  • technomazlum
    technomazlum 27 Şubat 2013 - 14:01Basının aracını çalacak diye bekledim harbi :) [ispiyonla]
    +6
  • önemlişahsiyet
    önemlişahsiyet 27 Şubat 2013 - 09:3701:00 de michael jackson girdiler sandım fon müziği olarak [ispiyonla]
    +26
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...