Arif V 216'nın İlk 145 Saniyesi

meraklikofteci meraklikofteci diyor ki;
Arif V 216 2018'de sinemalarda!

Yapım: CMYLMZ Fikir Sanat & NuLook Production
Senaryo: Cem Yılmaz
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
Müzik: İskender Paydaş
Kategori: Film
sitene ekle
Etiketler: cem yılmaz cmylmz cem yilmaz film sinema gora arog komedi arif v 216 arif arif ve 216 216 arifv216 arifve216 ozan güven 2018 Ozan Güven
37 18 Mart 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • cntkn
    cntkn 12 Ağustos 2017 - 09:09Bu, filmin ilk 145 saniyesi değil. Filmde olmayan bölüm.
    Teaser olarak çekildi.
    [ispiyonla]
  • bar_maid
    bar_maid 29 Mart 2017 - 02:50erşan kuneri ve fikrinin hastasıyım abi [ispiyonla]
    +1
  • buvideoyayorumyapmak
    buvideoyayorumyapmak 20 Mart 2017 - 12:07inşallah filmin hiç baglantısı olmayan yerlere sırf reklam için sahneler eklenmez. [ispiyonla]
    +2
  • birgaripiyteli
    birgaripiyteli 19 Mart 2017 - 15:50Replikler akarken duygulandım..
    büyük adam
    [ispiyonla]
    +2
  • losta
    losta 19 Mart 2017 - 11:09amk recep ivedik gösterime girdiğinde 5 salonun 4ünü kapatmıştı zorla millete filmi izlettiler şimdi çıkıp ikisini kıyaslayacaksanız oooo kültür farkı.. [ispiyonla]
  • ceza7
    ceza7 19 Mart 2017 - 04:22@ibrahimerkal Pardon hacım yanlışlıkla bir üstteki yorum yerine senin yoruma eksi bastım. Saat sabahın 5'i. Amk sitesinde yorum oyladıktan sonra geri bile alamıyoruz. Fragman çok iyi bu arada, niye bok atanlar olmuş anlamadım. [ispiyonla]
  • emrebebbe
    emrebebbe 19 Mart 2017 - 01:59ahahah Şahan her türlü Cem'e sokar yorumum 35 eksi almış.

    Çok seviyorum sizi trollemeyi ya ahahah
    [ispiyonla]
    -1
  • yıkılanadam
    yıkılanadam 18 Mart 2017 - 23:48Şu adamın arkadaş ortamı çok iyi ya [ispiyonla]
    +4
  • aseba
    aseba 18 Mart 2017 - 22:30olm bu adamların tayfa bomba. ozan güven zafer algoz hakan altun filan. adamlar ne taşak yapıyorlardır keşke benide aralarına alsalar amk. bende komiğimdir abilerim duyun sesimi sizlerle 2 duble içme şerefine nail olmak isterim. [ispiyonla]
  • darkosman
    darkosman 18 Mart 2017 - 19:19olm yapmayın etmeyin lan..komik falan değil lan..bir çoğunuzun günlük hayatta yaptığı esprileri sahnede yapıyor tek fark bu..hatta bir çoğunuz daha yeteneklisinizdir la.. [ispiyonla]
    -9
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...