Çığ Anını Çeken Adam

inandout inandout diyor ki;
Van Çatak'ta çığ düşüyor ve yola da karın bir kısmı akmaya devam ediyor. Yoldan geçen vatandaş da kamerasıyla o anları kaydediyor. Yurdum insanının gamsızlığı da böylece videoada yerini almış oluyor.
iyi seyirler.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: çığ çığ düşme anı Van Çatak yol gamsız vatandaş
3 19 Mart 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • buraakyaalciin
    buraakyaalciin 21 Mart 2017 - 02:07şu an altında kaldık, ben ayrı parçadayım eziliyom, sen kapat ben arim [ispiyonla]
  • elbis
    elbis 19 Mart 2017 - 22:26evet çığımız bişiyor, çığımız bişdi. [ispiyonla]
  • coriolanus
    coriolanus 19 Mart 2017 - 21:54merhaba arkadaşlar. bugün sizler için çığ altında kalıcaz. videonun sonunda şuradaki bağlantıya tıklayarak kanalımıza abone olmayı unutmayın. [ispiyonla]
  • greeneye
    greeneye 19 Mart 2017 - 21:33futbol sahasına giren spor muhabirleri geldi aklıma. [ispiyonla]
    -2
  • dansedenuzum
    dansedenuzum 19 Mart 2017 - 21:30olm çığ dediğin alp dağlarında himalalayalarda düşer van ne alaka mk [ispiyonla]
    -1
  • nervous
    nervous 19 Mart 2017 - 21:08Çığ değildir o. Çığ olsa duramazsın. [ispiyonla]
    -2
  • edgar90davids
    edgar90davids 19 Mart 2017 - 20:37van gölü canavarı boşalmış amq [ispiyonla]
    -4
  • Luigi17
    Luigi17 19 Mart 2017 - 18:15300'de astinos'un gergerdanı mızrakla vurduktan sonra ayağına doğru kayması gibi geldi aq [ispiyonla]
    +3
  • jonbrack
    jonbrack 19 Mart 2017 - 18:07evet sayın seyirciler çığ altında kalıyorum. [ispiyonla]
    +21
  • yandim
    yandim 19 Mart 2017 - 17:5000:35
    O ne lan ağaçmı o
    [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...