Karnesi Kötü Gelen Gence Öğretmen Tesellisi

lifeblack lifeblack diyor ki;
Bu arkadaşımız karnesinde zayıf getirince olanlar oluyor.Ailesi her ne kadar kötü notlarına kızsa da,devreye öğretmeni giriyor ve öğrencisini yumuşak bir şekilde teselli ediyor.İzliyrouz
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: öğretmen karne kötü genç zayıf
5 26 Mart 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • coobelie
    coobelie 26 Mart 2017 - 18:20Telefon faturası çok geliyo, bayiye gdiyo kadın güzel diye bi de üstüne telefon alıyo. Ne okulu ne karnesi ne öğretmeni amk. Hadi yabancı diliniz yok beyniniz de mi yok amk adminleri amk bunu yükleyeni [ispiyonla]
    +42
  • anakata
    anakata 26 Mart 2017 - 18:24fıkralarla filipinler [ispiyonla]
    +39

Tüm Yorumlar

  • taytsizkral
    taytsizkral 27 Mart 2017 - 21:08su site bildigin turkiyenin cehaletinin acik ornegi oldu aq.. hatirlarim ilk yillarinda direkt ingilizce videolara gulen anlayan anlamayanlar icin de cevirisini paylasan yorumcularla dolu bir siteydi.. ekleyen zaten anlamamis, en populer yorum da fikralarla filipinler.. konustuklari dilin ispanyolca ulkenin guney amerika ulkesini anlayamayacak kadar geri miyiz lam biz saka misiniz olum dunyada varolus amaciniz ne bu nasil saf bir cehalet aq [ispiyonla]
    +3
  • MelankolicA
    MelankolicA 27 Mart 2017 - 12:20harbiden de fıkralarla filipinler a.q. [ispiyonla]
    -1
  • sekstazi
    sekstazi 27 Mart 2017 - 11:01my first sex teacher [ispiyonla]
    +1
  • oytunkaan
    oytunkaan 27 Mart 2017 - 08:47Madem karnem kötü dur gidiyim şu hocaya bir bacak omza yapayım. [ispiyonla]
    +1
  • sefarad
    sefarad 27 Mart 2017 - 03:19olay memeden ibaret.konuya takılmayın amacını sorgulamayın. [ispiyonla]
    +3
  • jandarma53
    jandarma53 26 Mart 2017 - 22:56resme bakarsk porno diye girdim ve videoyu izlemeden link vardır pornodur kesin dedim ama sonuç hüsran:( [ispiyonla]
    +4
  • bolurambo
    bolurambo 26 Mart 2017 - 22:51ulan benim de aklimdan hic cikmadi süt danasi bi hoca vardi 7 yildir aklimda [ispiyonla]
    +3
  • yasinrsiz
    yasinrsiz 26 Mart 2017 - 22:07Adminler videoda meme var diye sorgulamadan direk yüklemişler [ispiyonla]
    +10
  • sonturk
    sonturk 26 Mart 2017 - 21:58bu meksika pornosumu [ispiyonla]
    +1
  • takunyalininja
    takunyalininja 26 Mart 2017 - 21:42@lifeblack Sitenin pornolardan sorumlu yeni admini herhalde [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...