Türkiyede Yabancı ve Siyahi olmak

ohaonela ohaonela diyor ki;
Bu videoda benim türkiyede yaşadığım olaylara dayanmaktadır. Sanırım Türkiye´ye gelmek isteyenlere çok yardımcı olacağına eminim. Diğer videolarım için kanalıma göz atıp abone olmayı unutmayın arkadaşlar.
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: Being black in turkey being balck in china being black in europe being black being black everywhere being black problems black living matter being afr...
8 05 Nisan 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ay3623714251
    ay3623714251 05 Nisan 2017 - 00:59amk otobüsler kimseye durmuyoki bu da üstüne alınmış [ispiyonla]
    +27
  • noafro
    noafro 05 Nisan 2017 - 02:14Malum ırk ve arap seviciler gitsin onların yerine bu siyahi arkadaşlar gelsin takas edelim çok daha güzel bir ülke oluruz valla. Şu ana kadar ülkemizde hiç dilenen, hırsızlık yapan siyahi görmedim adamlar onuruyla saat satıyor,gözlük satıyor, hatta kağıt toplayanını bile gördüm ama kimseye el açmıyor kimseyi rahatsız etmiyor saygı duyuyorum bu insanlara keşke daha çok kazansalar daha güzel şartlarda çalışsalar. [ispiyonla]
    +16

Tüm Yorumlar

  • DavidFetcher
    DavidFetcher 06 Nisan 2017 - 04:06Bizim millet birbirine karşı bile normal değil ki arkadaşım sana karşı kibar olsunlar. Benim eskiden yaşadığım yerde bir topluluk tarafından dayak yemek için adama bir kaç saniye dik dik bakman yeterli olurdu. Ne var lan... diyerek anında topladığı arkadaşları arasında sağlam bir dayak yemeden bırakmazlardı. Kurtuldum hamd olsun bu adamlardan... [ispiyonla]
    +3
  • suley2610
    suley2610 05 Nisan 2017 - 21:25asıl orospu çocukları medeniyetsiz piçler. Arkadaşın dediği gibi "egzotik bir şey görmül gibi" fotoğraf çekmek isteyenler. İşte ben onların götünü sikiyim. Yok bakmışlar felan gerisi hikaye. Bu cümlenin biraz derinine inerseniz neden böyle sert konuştuğumu anlayabilirsiniz. [ispiyonla]
    +1
  • Everest
    Everest 05 Nisan 2017 - 20:46Heh bi siz eksiktiniz. [ispiyonla]
    -1
  • kombocahill
    kombocahill 05 Nisan 2017 - 19:29Harbi olum mal mınsınız adama tip tip bakıyorsunuz o insan amk misal ben görüyom yüzlerine dahi bakmıyom. [ispiyonla]
  • sevgunozkoc
    sevgunozkoc 05 Nisan 2017 - 18:43türkiye bence yabancılar için yaşanacak dünyadaki en güzel ülkelerden biri. bizim kötülüğümüz kendimize. [ispiyonla]
  • ozie
    ozie 05 Nisan 2017 - 17:04kyk da bedava kalıyonuz bi de laf ediyonuz [ispiyonla]
    -3
  • elendil34
    elendil34 05 Nisan 2017 - 15:00tamam lan eksileyin amk çoluk çocuk dolmuş iyice burasi tamam biz ırkçı bi milletiz bunu mu diyim amk...eksi basmayan ipnedir sayicam aksama [ispiyonla]
    +1
  • elendil34
    elendil34 05 Nisan 2017 - 14:55ulan beni niye eksilediniz amk yani adamin dedigi gibi 100 kisi toplanip fotomu cektiriyosunuz yada gorunce aval aval mi bakıyorsunuz comarmisiniz olum sizadamin anlattigi olumsuzluklarin tamami abarti [ispiyonla]
    -2
  • ay1519289519
    ay1519289519 05 Nisan 2017 - 14:45Çakma hümanistler mal bulmuş mağribi gibi atlar şimdi buna. [ispiyonla]
    +1
  • volfied
    volfied 05 Nisan 2017 - 14:30İngiliz ve Amerikan ordularında ikinci dünya savaşına kadar zencilerin pilot olması yasak iken dünya'nın ilk zenci pilotu önce Osmanlı ordusunda daha sonra da Türk ordusunda görev yapmıştır.

    Osmanlı döneminde yüzyıllarca farklı kültür ve ırkta insan beraber yaşamıştır.Şuanda da Alevisi Kürdü Lazı Çerkezi Türkü Arabı örneğini verdiğim şekilde Zencilerde beraber yaşamaktadır.Türklere ırkçı itamında bulunmak saçmalıktır.Eğer kardeş kardeşe yaşamak istiyorlarsa hepsinin başımın üstünde yeri var.Ancak kürt milliyetçiliği yaparlarsa teröre destek verip 20lik askerlirimizi hiç uğruna vururlarsa veyahut geçmişte olduğu ülkeyi bölmek adına cemiyetler kurarlarsa sivil halka maddi manevi zarar verirlerse cezalarını bulurlar buna da kimse ırkçılık diyemez. Ağlayan pkklı terörist sempatizanı köpekler havlasın dursun. Benzer şekilde Arapların sosyal ve ekonomik nedenlerden dolayı istenmemesi de ırkçılık değildir. Medeni onurlu dürüst olduktan sonra kimse boş yere ırkçılık yapamaz. Tabi birtakım siyasi olaylar da olmuştur.Halkı birbirine kırdırmak için.Zaten ırkçılık yapan adam eğitimsiz ya da düşünme yoksunu kişilerdir. Ya da din üzerinden ayrıştırıcılık yapar.Bunlar malesef her yerde var.

    Zenci kardeşimin dediği gibi hiç siyahi insan görmemiş halkın bir ilgisi oluyor.Mesela ben de hep zenci, japon vs. farklı farklı arkadaşım olsun istemişimdir.Bunun sebebi farklı kültürleri tanıma isteği sanırım.Ben Çorumda Alevilerle Doğuda Kürtlerle de yaşadım.Ülkeye gelen turistlerle arkadaş oldum.Şafi Caferi Sünni Ateist arkadaşlarım oldu.Ama özünde milliyetçi bir insanım Türk olduğum için özelikle Avrupada beyinsiz insanlar tarafından aşağılanmaya dayanamam. pkklı zırvalarına katlanamam. Ortaasya Türklerini kendime yakın bulurum kimse de bana bu yüzden ırkçı diyemez.
    [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...