Hollanda Survivor - Şehvet Adası 2

arakli arakli diyor ki;
Genis mezhebe sahip ciftlerin survivor caakmasi. Daha once verdigim videoda format icermektedir. Acun el at bu ise gurban :)

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/341212/hollanda-survivor-sehvet-adasi
Kategori: Seksi
sitene ekle
Etiketler: sehvetadasi 2017 hollanda genis memleket meme aldatma boynuzlam
6 16 Nisan 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • alid1907
    alid1907 17 Nisan 2017 - 20:19ada nerde [ispiyonla]
  • buvideoyayorumyapmak
    buvideoyayorumyapmak 17 Nisan 2017 - 10:56sims gibi lan [ispiyonla]
  • alisukru
    alisukru 17 Nisan 2017 - 10:40işte medeniyet işte hollanda (eminim bu sözün zoruna gittiği kişiler olacaktır, hollandalı olmayan kişiler, kölelik böyle bişey) [ispiyonla]
    -4
  • k.pro
    k.pro 17 Nisan 2017 - 00:15ses [ispiyonla]
  • kaptanalabama
    kaptanalabama 16 Nisan 2017 - 19:56tam aradığım ortam amk.bunlar nasıl daha çok haz duyarım diye gunu geçirirken biz gene hala bataklığın daha altınamı inelim evetmi hayırmısaçma sapan işlerle ömür tuketiyoruz.ulan benim yaşım 30 be.hiçmi haz alamıcam.hala laptoptan proxylerle pornolara girip sıvazlıcakmıyım.derden doğdum bu yerde doğduğum gune lanet olsun.aslında benim gibi olduğu için çoğunluk herkesin adına lanet ediyorum.biz insanız insan.dininizde allahınızda sizin olsun .şu gun bir hollandalıya durumumuzu anlatsan bize hangi kabileden geldiniz der.aynı dunyadayız.ama onlar nerde biz nerde.işin acı tarafı buranın halinide insanoğlu tayin etti oranında.şimdi dürüst olun muslumanlar allahınızın size zerre kadar kıyağı dokundumu.bir kişi dininize dokunan bişey dese tanrının zerre etkisi yok ama siz toplum olarak linç edersiniz.bak işte gene insanda bitiyo olay.arap uydurmaları işinize geliyo yobazlar.linç kulturu sizde yağma kulturu sizde zorbalık sizde .insanoğluna sadece zararsınız. [ispiyonla]
    +2
  • vulpes
    vulpes 16 Nisan 2017 - 17:39yarışmanın adı temptation island. doğal yani. amaç bu [ispiyonla]
  • adzhandle
    adzhandle 16 Nisan 2017 - 16:46burası survivor beyler! buraya yarışmaya değil sikişmeye geldik! [ispiyonla]
    +2
  • glock21
    glock21 16 Nisan 2017 - 15:37Bizim evlilik programlarında, bu gün ne soytarılık yapsa sitil yarışmalarında, hatta gündüz kuşağı kadın programlarında bundan kat kat daha ağır pornografi var. İlla göt avuçlamalarına gerek yok.

    Hatta vakıfta çocuklara tecavüz edilince aile bakanı çıkıp "Topu Topu Bir kere Olmuş" demişti.
    ""Tecavüze uğradığı ileri sürülen 45 çocuktan 10'u Karaman Devlet Hastanesi'nden tecavüz raporu aldı ve raporlar dava dosyasına girdi""

    Bu olayın üzerine bunu söylemekle Çocuk pornosunu, Pedofili'yi serbest bırakmak arasında ne gibi bir fark var!!

    Çocuklar ifadede istismarla birlikte bize hayvan pornosu izletti demişlerdir! Hocanın bilgisayarda da çocuk pornosu bulunduğu yazıyor!

    Türbanla çıkıp "Kocama arkadaşımı tavsiye ettim" diyen kadın, "Kadın olsam Reise kuma olurdum" diyen herifler var bu ülkede.

    Hollandalının ekranda 3 saniye bir göt avuç laması bunların yanında çok masumane...
    [ispiyonla]
    +3
  • engerektr
    engerektr 16 Nisan 2017 - 15:16site, ülke için bir şey yapmayan hayatı otuz 1 den ibaret olan oturduğu yerden uçkuru için Türkiye ye laf atan embesillerle dolmaya başladı. [ispiyonla]
    -6
  • ahbemaruf
    ahbemaruf 16 Nisan 2017 - 15:05türkiyede böyle format koy herkes din elden gidiyor bizim örfümüz adetimiz nerede kaldı der ama yüzde 80 tüm izlenmeleri alır :) [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...