2017 Türkiye Ekonomik Krizi

doktordire doktordire diyor ki;
Aslında Türkiye'nin ekonomik krizde olduğunu gözler önüne seren bu vidyo herşeyi açıklıyor. Asgari ücretcin artık hiçbir değerinin olmadığını görüyoruz hep beraber. Doların cumhuriyet tarihi boyunca en üst düzeylerde olması da cabası. Evet malesef ekonomik kriz televizyonda konuşulmuyor ama halk kesinlikle bir krizin içinde.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: ekonomik kriz türkiye 2017 enflasyon
22 05 Haziran 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • gercekkonusan
    gercekkonusan 05 Haziran 2017 - 02:205:20

    Yemeye yemek, içmeye su bulamasa "Sen niye Almanya'yı savunuyon?" diyerek son nefesini verecek bir tip.

    "Türkiye'yi karalıyon." diyor herif. Türkçe konuşarak ülkedeki yiyecek içecek fiyatlarını göstermek, yani GERÇEKLERDEN bahsetmek "ülkeyi karalamak" olmuş bu kararmış zihinlerde.

    "Ben 40 yaşındayım, bu dönemde Osman-yine-dan pahalı yiyoruz ama..." diye bir laf geveliyor —belki de aylardır bir gram et değmemiş olan— ağzında. Yaşını belirterek 15-20 sene öncesiyle kıyas yapabilecek bir otorite olduğunu ima ediyor ama "yiyeceklerin Osmanlı'da daha ucuz olduğu"nu da zırvalamaktan geri durmuyor.

    "Ekmek yoksa pasta ye." zihniyetinde olanlar dönemin Fransa'sındaki, yemediği önünde yemediği arkasında olan saray takımıydı. Bizde ise açlıktan nefesi kokan, sokaktaki BMW'leri ağzı sulana sulana izleyen, fırsat bulsa parçalara ayırıp yiyecek olan "sıradan" bir vatandaş "Domates pahalıysa domates yeme." tavsiyesini veriyor.
    [ispiyonla]
    +24
  • coobelie
    coobelie 05 Haziran 2017 - 12:24Çomar Argumanları:

    - Domates yeme o zaman
    - Dışarı bak herkesin altında bir araba
    - Benzin pahalıysa otobüse bin
    - Almanya'ya git o zaman
    [ispiyonla]
    +17

Tüm Yorumlar

  • jeremiekhan
    jeremiekhan 09 Haziran 2017 - 23:14şu mallar oy veriyor ve ülkeyi bu zihniyet yönetiyor .ilginç ya [ispiyonla]
    +2
  • petronius
    petronius 07 Haziran 2017 - 01:32saçmalamayın amk domates salatalık istanbulda 1 tl muahelfetin bokunu çıkardınız artık, ayrıca elma şu an sezonunda değil ağustos sonu eylül başıdır, cahillik paçanızdan akıyor. [ispiyonla]
    -3
  • hamzacan
    hamzacan 06 Haziran 2017 - 00:501900 Euro Gelirim var.Cumartesi günü ek is´te calismaktayim. [ispiyonla]
    -4
  • antium
    antium 05 Haziran 2017 - 22:24sucuğun kilosunu sordu şapır şupur yedi siktirdi gitti. insan çalışana alçak gönüllü davranıp teşekkür eder. sana özel mi mangal yapıyor piç. nasıl sinirlendim durduk yere lan. ülke bu yüzden kalkınmıyor ak. herkes sinirli. sikeyim vereceğin mesajı da. önce bir alçak gönüllü ol. [ispiyonla]
    -9
  • shutdown
    shutdown 05 Haziran 2017 - 22:145 yildir Almanya da yasiyorum. Daha bir hafta önce Türkiye deydim ve markete gittigimde disarida vs burdan kayandigim euroyu 4,0 dan bozdurup harcarken bile ne kadar pahali geliyor. Sadece bana degil Almanyada yasayan bütün arkadaslarimin ortak görüsü bu sekilde ve insanlarin nasil para yetistidigi nasil yasadigini anlamiyorum. Resmen aclik, sefalet siniri icerisinde ölmemek icin yasiyo olmaniz gerekiyo ve bunun farkinda degilsiniz. Gördügüm herkese anlatmaya calisiyorum ancak akp hükümetini kötülemek icin söyledigimi o zaman Almanya dan buraya gelmemem gerektigini söyleyip duruyorlar, ben anlatmaktan biktim.Diger klasik soru ise mesela burada etin kilosu 10 euro diyorum. Adam hmmm 10*4=40 tl ordada fazla ucuz degilmis diyo. Lan davar adam burada TL ile kazanip tl ile mi harciyo. Sen 1400 tl alip kilosu 60 tl den et aliyosan burada 1400 euro alip kilosu 10 eurodan et aliyo. Bu farki anlamiycak kadar davar bi topluluk. Sundan emin olun burada bir alman marketini Türkiyeýe euro fiyati ile acmis olsam , herkes o alman marketine gidip euro ile alisveris yapar ve daha ucuza gelir o kadar fark var yani. 4 ile carpsan bile daha ucuzlan davar oglu davar [ispiyonla]
    +14
  • proviron
    proviron 05 Haziran 2017 - 22:06kendileride biliyorlar ülkenin ne kadar kötü halde olduğunu..senden benden daha kurnaz hepsi herkes rahat olsun..ama sadece Allah kitap dedi diye oy veriyorum demeyi kendilerine yediremiyorlar..''GÜÇLÜ TÜRKÜYE'' ci arkadaşlar durun daha şov yeni başlıyor :)) [ispiyonla]
    +9
  • ay2525045147
    ay2525045147 05 Haziran 2017 - 20:23adam domates yeme diyor. götpare cürete bak. sen de nefes alma amk.
    abi bu adamlarla karşılaştığınızda yerin dibine gömmeden bırakmayın, rahatlayın. ama videoyu çeken arkadaş gibi daldan dala konudan konuya atlayarak değil. bu, onlara kaçacak alan yaratıyor. aksine onun söylediklerini iyi dinleyip, altını kazıp derinleştirin. kendi sözleri içinden çıkmasın.
    [ispiyonla]
    +5
  • slevinleon
    slevinleon 05 Haziran 2017 - 20:05arkadaşlar saçmalamayın ne krizi. kerizdir o iyi bakın.. [ispiyonla]
    +3
  • ay2840168788
    ay2840168788 05 Haziran 2017 - 19:16amk bişeyi eleştirince ülkeyi karalıyor sanıyorlar hemen almanyaya git oluyo [ispiyonla]
    +8
  • anarchism
    anarchism 05 Haziran 2017 - 19:14yav dayı senin ananı, edeceğin muhabbeti sikeyim.
    olmayan kafanı sikeyim. ramazan ramazan küfür ettiriyorsunuz zorla.
    [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...