Adana Büyükşehir Belediyesi Başkanından Karpuz Reklamı

nieuwzade nieuwzade diyor ki;
Adana Büyükşehir Belediyesi'nin medyatik başkanı Hüseyin Sözlü, hem Adana Karpuzunu tanıtmak hem de Ramazan ayı vesilesiyle bir reklam filminde ailesiyle birlikte rol aldı.
Kategori: Reklam
sitene ekle
Etiketler: adana büyükşehir belediye karpuz hüseyin sözlü medyatik aile ramazan iftar sahur oruç başkan
2 07 Haziran 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • drink beer save water
    drink beer save water 07 Haziran 2017 - 17:22adanalıyım. bu adam ve kardeşleri büyük bir talancıdır. bir daha asla seçilemeyecek. kendisi chp seçmenine dua etsin 5 yıl için. sırf akp gelmesin diye buna oy verildi ama adam ve kardeşleri akp den beter çıktı. [ispiyonla]
    +9
  • silvanost
    silvanost 07 Haziran 2017 - 17:32Adanayi mhpli zannetmeyin.kendisi cehape seçmenin oyuyla oraya gelmiştir. Adana chp ve mhp birleşimidir. [ispiyonla]
    +6

Tüm Yorumlar

  • mdaemon
    mdaemon 08 Haziran 2017 - 22:01bir insanın ağzına teşekkür etmek bu kadar mı yakışmaz aq mun sığır vampiri. bitirdin lan adanayı. 1 yararına bir şey yapmıyor. üstüne bir sürü de ülkücü seveni var. [ispiyonla]
    +1
  • sengin
    sengin 08 Haziran 2017 - 20:41bundan sonra big mac menümün yanında patates nugget ve karpuz yicem [ispiyonla]
  • eskiturkiyeli
    eskiturkiyeli 08 Haziran 2017 - 20:38çok önyargılı olucak biliyorum ama dayı tam bir dalyarağa benziyorsun [ispiyonla]
    +1
  • gezgin1903
    gezgin1903 08 Haziran 2017 - 11:46ilk kez çatak ve bıçakla karpuz yiyen birisini gördüm al eline suyunu akıta akıta şapur şupur ye başka türlü tadı çıkmaz [ispiyonla]
    -2
  • meliddu
    meliddu 08 Haziran 2017 - 11:13@korna banker bilo filminde bilo'nun bal gibi kurabiye gibi dediği karpuzdan bahsediyorsun çoğu kelek çıkan. malesef ithal fidelerle o cins karpuzlar yok oldu verimlilik ve büyüklük kaygısı ile. [ispiyonla]
  • stonhand
    stonhand 08 Haziran 2017 - 09:57Bas kabak aşısını millete salatalık tadında karpuz yedir. Bir daha alanın ta amk iki kere ziktiler bu yıl şerefsizler. [ispiyonla]
  • soulfinger
    soulfinger 08 Haziran 2017 - 02:15kola ile karpuzu kıyaslamak mallıktan başka bir şey değildir! [ispiyonla]
    +1
  • Korna
    Korna 08 Haziran 2017 - 01:55Eskiden koyu yeşil ufak karpuzlar vardı, iran karpuzu derdik. Konsantre karpuz bildiğin bal aga artık neden yok anlamıyorum rengi aynı olanı var onlar eskisine göre devasa boyutlarda. Küçük tatlı olanı en az 20 yıldır görmedim manavlarda [ispiyonla]
    +2
  • interaktifhakan
    interaktifhakan 07 Haziran 2017 - 23:0900:35 yemek yemeye bakar mısın. [ispiyonla]
  • ossiepop
    ossiepop 07 Haziran 2017 - 23:07Evin ortasına dev boy, karı koca yağlı boya tablo yaptırıp asmak nedir ya? Sen Napoleon Bonaparte mısın, 3. Henry misin, 14. Louis misin amk... [ispiyonla]
    +6
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...