Köksal Baba'nın Anıtkabir'i Ziyareti

tuvgan tuvgan diyor ki;
Köksal Baba Ankara'ya yaptığı gezide Anıtkabir'i ziyaret etmeyi ihmal etmedi. Anıtkabir'i gezerek, Mustafa Kemal Atatürk'e ait eşyaları inceleyen Köksal Baba hayranlarıyla fotoğraf çekildi.
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: köksal baba ataturk türk anıtkabir
18 22 Haziran 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • engewall
    engewall 22 Haziran 2017 - 17:37helal olsun be sadece köksal baba değil diğer gezen insanlara da helal olsun başı açığı kapalısı herkes orada bu milleti kamplaştırıp zihinlerde bölenlere yazıklar olsun [ispiyonla]
    +30
  • soncengaver
    soncengaver 22 Haziran 2017 - 18:29Adamın elini niye tutuyonuz amk. 40 ydiında adam. boyu biraz kısa, sinir hastası etmek için gün gün şaka adı altında yaptığınız psikojik baskının etkilerini de saymazsak gayet sağlıklı görünüyor. salın adamı amk. [ispiyonla]
    +21

Tüm Yorumlar

  • beyourself
    beyourself 26 Haziran 2017 - 14:01olm Mustafa Kemal'in sesini her duydugumda heyecan yapiyorum tuylerim urperiyor oturusumu falan duzeltiyorum aq sizde de oluyor mu bu ? [ispiyonla]
  • azimborader
    azimborader 23 Haziran 2017 - 21:55taktir ettim lan. [ispiyonla]
    +2
  • mbkcry
    mbkcry 23 Haziran 2017 - 18:08köksal babamıdır nedir bu adamın videolarından bir tek ben mi tiksiniyorum [ispiyonla]
  • altanis
    altanis 23 Haziran 2017 - 15:17Yalnız kitlenmiş Köksal, o muhteşem hava onu tir tir titretmiş. [ispiyonla]
  • badalankara
    badalankara 23 Haziran 2017 - 09:54Valbuena'yı Anıtkabire götürmüşler :) [ispiyonla]
    +3
  • 53onur53
    53onur53 23 Haziran 2017 - 06:08müzik güzel olmuş. [ispiyonla]
  • kaptan61
    kaptan61 23 Haziran 2017 - 04:25Helal olsun Köksal Baba sevgim bir kat arttı. :) [ispiyonla]
  • commander64
    commander64 22 Haziran 2017 - 21:56Süleyman kardeş köksal baba sıçarken adlı videoyu ne zaman çekeceksin? Tamam sahip çıktın eyvallah da maymun ettin zavallıyı.Yaptığın en düzgün iş de bu video olmuş o da ayrı. [ispiyonla]
    +3
  • glock21
    glock21 22 Haziran 2017 - 21:13sdf; O camiye giren çıkan, etrafında ne kadar esnaf vs. varsa alayı anana kaysın! [ispiyonla]
    +6
  • almaguer1
    almaguer1 22 Haziran 2017 - 21:0440 yaşında adama niye oyuncak araba hediye edip elinden tutuyolar amk ya :d [ispiyonla]
    +8
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...