Nil Erkoçlar Türk Telekom Reklamı

freekiller freekiller diyor ki;
Nil Erkoçların peri şeklinde ev telefonu kullanmamızı tembih ettiği tabiki Türk Telokom reklamlarının vazgeçilmezi Cem Yılmaz'ın da içinde bulunduğu reklam.
Kategori: Reklam
sitene ekle
Etiketler: Evde Ev Telefonu Kullanılır Nil Erkoçlar
1 24 Haziran 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • joshua52
    joshua52 24 Haziran 2017 - 21:37normalde kanat olur? bende yarrak var diye cikaracak sandim bir an. bunlar hep bilincalti [ispiyonla]
    +11
  • bulentkorkmaz
    bulentkorkmaz 24 Haziran 2017 - 22:07yakışıyo mu senin gibi bi delikanlıya etek giymek [ispiyonla]
    +11

Tüm Yorumlar

  • akıkapasitörü
    akıkapasitörü 26 Haziran 2017 - 17:09cem abi peri olduğuna inanma siki var [ispiyonla]
  • karaerol
    karaerol 26 Haziran 2017 - 02:43o şu anda iyilik penisi oldu [ispiyonla]
    +3
  • delicevat31
    delicevat31 26 Haziran 2017 - 01:05ulan kadın adam oldu sevgili buldu evlenecek ben hala osbir amk böyle hayatın [ispiyonla]
    +1
  • sokratest
    sokratest 26 Haziran 2017 - 00:08aklima copy night geldi [ispiyonla]
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 25 Haziran 2017 - 18:36Aklıma Bülent Ersoy'un vaktiyle nişanlısını hamile bırakması geldi. Acaba Nil'le sevişmiş erkek var mıdır? Durduk yere merak etim.
    Bir de Türk Telekom'un bütün reklamlarına rağmen ev telefonu kullanan da kalmadı.
    [ispiyonla]
    -1
  • edgar90davids
    edgar90davids 25 Haziran 2017 - 06:38şu merhaaabaaa yı aynı ikoncanecem gibi söyledi lan [ispiyonla]
    -3
  • vandalist
    vandalist 25 Haziran 2017 - 00:54ünlünün cinsiyet değiştirmesi de tam bir dram. eski hayatımı tam unuttum diyorsun. tak emret komutanım, türk telekom reklamı anında hatırlatıyor [ispiyonla]
    +1
  • greeneye
    greeneye 24 Haziran 2017 - 22:43gördüğüm en güzel kızlardan biriydi. [ispiyonla]
    -2
  • dikname
    dikname 24 Haziran 2017 - 22:17Reis gerçek hayatta da kanatları sonradan çıkardı ortaya. [ispiyonla]
    +5
  • bulentkorkmaz
    bulentkorkmaz 24 Haziran 2017 - 22:07yakışıyo mu senin gibi bi delikanlıya etek giymek [ispiyonla]
    +11
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...