Satırla Masaj - Tayvan

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Değişik saçmalıkların olduğu dünyamızda Tayvan'da halk satırla masaj yaptırıyor
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: masaj satır tayvan
1 25 Haziran 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • fakit
    fakit 25 Haziran 2017 - 23:54Kimseye şunu yaptıracak kadar güvenmiyorum. Ne olur ne olmaz, o ara bi haller geliverir lime lime olmayalım. Sonra okuyoruz yok efendim bana fısıldadılar, yok öldür dediler. [ispiyonla]
    +3

Tüm Yorumlar

  • bambino19
    bambino19 26 Haziran 2017 - 12:58Nusret bu beğendi [ispiyonla]
  • hamsi16
    hamsi16 26 Haziran 2017 - 11:48lan bi de anlatıyo sanki çok matah bişey yapıyolarmış gibi, insanlık olarak ne bok yiyeceğimizi şaşırdık [ispiyonla]
  • edgar90davids
    edgar90davids 26 Haziran 2017 - 07:42adanada tutar bu [ispiyonla]
    -1
  • egomekanizma
    egomekanizma 26 Haziran 2017 - 02:32@vandalist o espriyi komutanına yapsan askerliğin uzar biliyorsun dimi [ispiyonla]
  • egomekanizma
    egomekanizma 26 Haziran 2017 - 02:27Akapunturu bir yere kadar anlarım da satır lan bu. İnsanlar masaja rahatlamak için gidiyor. Kesici bir aletle bana masaj yaptığını düşünerek nasıl rahatlamamı bekliyorsun Hsiao Mei Fang ablacım [ispiyonla]
  • farketmz
    farketmz 26 Haziran 2017 - 01:33salakmısınız olm [ispiyonla]
    -1
  • mitmirti
    mitmirti 26 Haziran 2017 - 00:36Bu satırla masaj furyasının birde Adana'ya geldiğiniz düşünsenize. [ispiyonla]
  • vandalist
    vandalist 26 Haziran 2017 - 00:16masajda satır başına gelmiş. [ispiyonla]
    -6
  • fakit
    fakit 25 Haziran 2017 - 23:54Kimseye şunu yaptıracak kadar güvenmiyorum. Ne olur ne olmaz, o ara bi haller geliverir lime lime olmayalım. Sonra okuyoruz yok efendim bana fısıldadılar, yok öldür dediler. [ispiyonla]
    +3
  • adzhandle
    adzhandle 25 Haziran 2017 - 23:40kültürfarkı şte. biz satırı kavgada adamın götünü kesmek için kullanırız adamlar masaj yapıyor amk. [ispiyonla]
    -2
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...