Fakir Youtuber'ların Nusr-et'e Gidip Kovulması

depremcibaba depremcibaba diyor ki;
Ömer isimli arkadaşımız youtube kanalı açmış 69.000 abone toplamış ve arkadaşlarıyla Nusr-Et'e gitmek istemiş gitmişde ama işin sonu pek istediği gibi gitmemiş anlaşılan videonun yorum kısmına şunu yazmış.
"Arkadaşlar amacımız kesinlikle Nusr-et firmasını kötülemek değildir ama bu bize yapılan bir ayıptır.Tabiki sizin düşünceniz denir bilemem ama ben kendim açısından bir özür bekliyorum.Doğrudur sesimizi nerden duyupta özür dileyecekler ama umut işte insan bekliyor.
İnstagram açıklamaları
"omer.olucakArkadaşlar bugün Nusr-et SteakHouse'a geldik ancak çok büyük bir ayıpla karşılaştık.Ucuz bütçeli bir menü videosu çekmek istiyorduk.Bizim hesabımızdaki ödiyeceğimiz ücretin az olması gerekçesiyle Nusr-et'ten kovulduk.Bu bize yapılan büyük bir ayıptır.Acilen özür bekliyoruz.Videoyu çok yakında yayınlayacağız.Yetkililere duyrulur."
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: Fakir Youtuber Nusret Gidip Kovulması Göte tekme yemek pasif süleyman
0 17 Temmuz 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • devletbahceli
    devletbahceli 17 Temmuz 2017 - 10:36lan yarın büyüyeceksiniz çoluğunuz çocuğunuz olacak. bi gün baba bu mal sen misin? diye sorduğunda ne diyeceksiniz aq. [ispiyonla]
    +39
  • cuideliy
    cuideliy 17 Temmuz 2017 - 10:35ulan sizin sokakta yürümeniz yasaklanmalı ona şükredeceğinize nelerle uğraşıyorsunuz. [ispiyonla]
    +22

Tüm Yorumlar

  • aseba
    aseba 18 Temmuz 2017 - 18:23lan bu nusret sizden ne çekti amk youtuberları [ispiyonla]
  • xeniusian
    xeniusian 18 Temmuz 2017 - 12:38çocukları kırmanın ne gereği var. [ispiyonla]
    -2
  • adzhandle
    adzhandle 18 Temmuz 2017 - 11:51olm o saçlar ne lan öyle hayvan gibi saç bırakmış tepesinde. pis fakirler. [ispiyonla]
  • mesudizm
    mesudizm 18 Temmuz 2017 - 08:554 tane hatalı kondom. Kondomda kalite artsın artık. [ispiyonla]
    +2
  • colossus
    colossus 18 Temmuz 2017 - 01:590:10 dan, 0:13 e kadar ne dediğini anlayan yazsın. [ispiyonla]
  • incerotringkalem
    incerotringkalem 18 Temmuz 2017 - 01:48kodumun fakirleri [ispiyonla]
    +1
  • baymuamma
    baymuamma 18 Temmuz 2017 - 00:41amına koyim konuşmayı öğrenin önce siktimin yerinde herkes youtuber oldu [ispiyonla]
    +3
  • pederhose
    pederhose 18 Temmuz 2017 - 00:18allahın malları sızı 5 lıraya tostçu erol bıle almaz ıçerı :D [ispiyonla]
    +2
  • merkezefendi
    merkezefendi 17 Temmuz 2017 - 23:34olum ben çocukken yaptığım salaklıkları, hatta facebookta 6 7 yıl önce yazdıklarımı okuyup utanıyorum bu çocuklar ilerde napacak amk [ispiyonla]
    +2
  • westxx
    westxx 17 Temmuz 2017 - 23:34youtube senın ben tamına koyim...

    millet kafayı yedi sayende
    [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...