Doğa Harikası Verzasca Gölü

izgago izgago diyor ki;
İsviçre’de bulunan 30 kilometre uzunluğa ve 35 metre derinliğe sahip Verzasca Nehri, inanılmayacak berraklığı ve zümrüt yeşili rengiyle misafirlerini adeta büyülüyormuş.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: Verzasca Gölü turizm eğlence isviçre turist doğa
8 27 Temmuz 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • innjrn
    innjrn 27 Temmuz 2017 - 23:07Bu ülkede ki gençlere çok yazık ben dahil ne hobimiz olabiliyor ne bi yer gezebiliyoruz elin amerikalisi avrupali genç kafasi esse çıkar dünyayı gezer gelir biz evde otururuz Avrupa'da 5 avroluk bişey yesen 20 TL en basitinden . Hele su emeklilere ayrı sınır oluyorum bon Özal zomonunuda gördüm somdo. Çok ıyı neresı Iyı aynı bok devam edecek [ispiyonla]
    +16
  • farketmz
    farketmz 27 Temmuz 2017 - 22:47evde kuvette serinleme dışında bi aktivitesi olmayan adamlar yurdun cennet köşelerine sallıyor [ispiyonla]
    +12

Tüm Yorumlar

  • omar_onder
    omar_onder 29 Temmuz 2017 - 12:39Köprülü Kanyona giderseniz bundan daha güzelini bulabilirsiniz. [ispiyonla]
    +1
  • kakalidon
    kakalidon 28 Temmuz 2017 - 11:48Bu ülkenin gençleri, hiç üzülmeyin. Bu videodaki ipnelerle sizin dertleriniz bir değil çünkü. İsviçre diyoruz... Dünyaya 10 - 0 önde başlamış çocuklar bunlar. Emin olun sizin düştüğünüz hayat gayesinde değiller.

    Aslında demek istediğim; cinsiyet ayrımcılığının sonuna kadar yaşandığı, tabuların maksimum seviyede olduğu, erkeğin çapkın kızın orospu olduğu bir kültürden geliyoruz. Analar babalar ileride yaşlandıklarında kendilerine baksın diye doğumlar yapıyor, çocuklar istiyor. 18 yaşına kadar geldiğinizde değil, evlenince o ananızın evinden çıkıyor bir çoğunuz. Hatta kazandığınız ya da kazanacağınız parayı belkide hiç bir zaman kendiniz için harcayamıyorsunuz. "Oku - askere git - iş bul - evlen - çocuk sahibi ol - emekli ol - öl - paran ailene kalsın" denklemi içerisinde ömrümüz. Ve gelecek kaygılarından dikkat edin hiç bahsetmedim.

    O yüzden fazla kafaya takmayın, isyan etmeyin. Yolunu bulan bu çemberin içinden çıksın. Ve mümkünse birazcık bencil olun...En azından manevi olarak.
    [ispiyonla]
    +8
  • bulentkorkmaz
    bulentkorkmaz 28 Temmuz 2017 - 09:50videodan sonra kızlara gölün içinde pompalamadılarsa bu çocukların aklını sikeyim [ispiyonla]
    +2
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 28 Temmuz 2017 - 08:35Ülkemizde de böyle berrak göller var ama turizmin uğramadığı taşrada. Böyle bikinili kızlarla gidemeye yürek gerek. [ispiyonla]
    +3
  • nudistressam
    nudistressam 28 Temmuz 2017 - 01:18Sivas/Gürün Gökpınar Gölü'nü görmelisiniz bundan daha iyi diyebilirim. [ispiyonla]
    +2
  • losta
    losta 28 Temmuz 2017 - 01:11zorlarım bir gün oraya giderim, o berrak suya atlarım, olmadık bir kaya bulup dişleri dökerim amk tatilim zehir olur öyle şanslıyım.. [ispiyonla]
  • otlakçı
    otlakçı 28 Temmuz 2017 - 00:24O değil de beyler havalar biraz serinlesin de sitecek bir mangal yapalım. [ispiyonla]
    +6
  • otlakçı
    otlakçı 28 Temmuz 2017 - 00:22Ben de burada gölü araştırıken vikipediye vpn ile giriyorum olaya bak. [ispiyonla]
    +10
  • xreturns0
    xreturns0 28 Temmuz 2017 - 00:20moralim bozuldu amk [ispiyonla]
  • insanlarasimitatanmarti
    insanlarasimitatanmarti 27 Temmuz 2017 - 23:59yüklemeyin şöyle videolar amk intihar mı edelim napalım yani aslında hepsini yaşayabiliriz çok basit bir o kadar zor. [ispiyonla]
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...