Gol Sevinci Yaşarken Sakatlanan Futbolcu

kadirbaykal kadirbaykal diyor ki;
Brezilya Serie B'de Santa Cruz ile Criciúma oynanan maçta, 29. dakikada gol atan André Luís sevincini abartınca reklam panolarına çarpıp yere düşüp sakatlanıyor.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Santa Cruz Criciúma André Luís gol sevinci
1 09 Ağustos 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • diplomattt
    diplomattt 10 Ağustos 2017 - 15:49kicini kaldircan aga [ispiyonla]
    +1
  • torphedo1912
    torphedo1912 10 Ağustos 2017 - 13:40gol sevincinde takla atarken ayağını kıran vardı amk bu bişey değil mallığından zıplayamamış panolara girmiş davar [ispiyonla]
  • Thurugan
    Thurugan 10 Ağustos 2017 - 11:58AROG'da bir sahne vardı. Gol attıktan sonra lav çukuruna düşüyordu adam. Aklıma onu getirdi. :) Sakatlık kötü tabi ama. Çok geçmiş olsun. [ispiyonla]
  • hakikimasteryoda
    hakikimasteryoda 10 Ağustos 2017 - 10:32volkan da bir zamanlar seyirciye havlu atarken omuzunu çıkartmıştı [ispiyonla]
    +1
  • iiortagolgetirir
    iiortagolgetirir 10 Ağustos 2017 - 09:42@doksanikiler lafı uzatmana gerek yok kardeşim gs maçıydı dediğinde zaten kazanmışızdır muhtemelen yani kazandık falan yazmana gerek yok. [ispiyonla]
  • alper.tunga
    alper.tunga 10 Ağustos 2017 - 07:16O nasil bir atlama, tabii takilir aq [ispiyonla]
    +4
  • vandalist
    vandalist 10 Ağustos 2017 - 00:18şu rezilliği yaşamaktansa "yokbişi" diye kalkar devam ederim amk. sonra gel saha kenarına yap buz tedavini [ispiyonla]
  • murderjesus666
    murderjesus666 09 Ağustos 2017 - 22:41onu bende atarım amk neyin sevinci bu [ispiyonla]
    +5
  • hsktr.
    hsktr. 09 Ağustos 2017 - 22:31akıl dolu bi gol ve bi o kadar akılsız sevinç [ispiyonla]
  • Elleri göreyim elleri
    Elleri göreyim elleri 09 Ağustos 2017 - 22:27Bu konuda rekor bizim ligde. Kimse elimizden alamaz: ''Gol Sevincinde Sakatlanan Rizespor forveti Kweuke, Sezonu Kapattı.'' [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...