Gavatlar Ülkesinde Bir Adam

kombocahill kombocahill diyor ki;
Günümüzde Gavat olanların sayısı o kadar çok arttıki ortalıkta adam kalmdı. Komik bir parodi çekelim dedik. Adamların içinde gavat olmak yerine gavatların içinde adam olmak. Bir çok gavatlık ve bir kaç tane adamlık örneği videoda mevcut. İdam cezasının hala geçerli olduğu Gavatistan'da adam olduğunu itiraf eden genç idama mahkum ediliyor. Sanki şeriyat kanunlarının geçerliği olduğu bir ülkede ib*e olduğunu açılaması gibi. Tabiki ceza almazdı. Çünkü ib*e olduğunu itiraf etmiş oluyor, eşcinsel değil. İkisi farklı şeyler. İçiniz fesat homofobik şeyler sizi! Neyseki merhametli hakim 1 günlüğüne şans verir tekrar gavat olması için ve genç... Eee o kadarını da izleyin artık bi zahmet!

Sonda çalan şarkılar: Cem Karaca - Namus Belası Cem Karaca - Mutlaka Yavrum

(Düzeltme: Sıska Gavat Güvenlik - Korhan Özdemir)
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: mizah parodi komedi ironi eğlence eleştiri eleştirel parodi sketch komik video kamera arkası eleştirel humor film (film) behind the scenes fun ...
6 11 Ağustos 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • tankutum ve asiyem
    tankutum ve asiyem 11 Ağustos 2017 - 20:20güzel olmuş devam edin. [ispiyonla]
    -1
  • kozalaklak
    kozalaklak 11 Ağustos 2017 - 19:39O uzun saçlı gavat bi ara Atatürk'ü sevmiyorum diyen bir kadın vardı onun oğlu :) Adı Abdülselam mı Abdülmülselim mi ne.. Çocuğun videolarına denk geliyorum arada :D Allah'ın sopası yok işte :D :D [ispiyonla]
    +1
  • alper.tunga
    alper.tunga 11 Ağustos 2017 - 15:24cok guzel zamanda lise universite okumusuz, yatin kalkin dua edin aq [ispiyonla]
    +3
  • bebebiskuvisi
    bebebiskuvisi 11 Ağustos 2017 - 12:59Mallar ülkesinde bir mal. [ispiyonla]
    +1
  • Parvenu
    Parvenu 11 Ağustos 2017 - 12:47Yeteneksiziz, ne yapalım ? yeteneksizliğimizi abartarak parodi filmler çekelim.

    olayları bu. komik değil, gülünçler. yarrak gibi herif direkt bunlar işte. bildiğin yarak gibiler.
    [ispiyonla]
    +1
  • can101
    can101 11 Ağustos 2017 - 11:31çok şey bildiklerini sanıp akıllarınca ironi yapmaya çalışan bir youtube kanalı türkçülüğü falan işliyorlar komünizmi işliyorlar ama hiç birini bilmiyorlar araştırmıyorlar yüzeysek çıkarımlarla kendi çaplarında bu videoları sıçıyorlar yani demem o ki ülkede zaten yeterince kalitesiz şey var şöyle beş para etmicek şeyleri yüceltmeyin yaymayınki kaliteli işler yapanlar gölgede kalmasın [ispiyonla]
    +2
  • kamdavulu
    kamdavulu 11 Ağustos 2017 - 11:14Şu yarak kafalıların videolarını buraya yükleme furyası başlamadan gerekli önlemler alınmalı [ispiyonla]
    +6
  • 1234burak
    1234burak 11 Ağustos 2017 - 10:06bu lavukları cevahir de bir de onun önündeki strabucksta 6 7 kere gördüm dövmek isteyen oraya gitsin [ispiyonla]
    +11
  • jagataii
    jagataii 11 Ağustos 2017 - 10:04Uzun saçlı velet ergenlikten çık öyle gel amk. [ispiyonla]
    +6
  • koyunagasi
    koyunagasi 11 Ağustos 2017 - 10:01kendilerince ironi yapıyorlar da pek komik gelmiyor bana videolarının çoğu. [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...