Akasya Durağı Askerlik Arkadaşıyla Karşılaşmak

havadardı havadardı diyor ki;
Akasya Durağı şoförlerinde Seyit taksisine binen kadının aslında çavuşu Abdurrahman olduğunu öğrenir ve sohbet gittikleri pavyonda tutuklanırlar
Kategori: Dizi
sitene ekle
Etiketler: akasya durağı travesti askerlik arkadaşı pavyon zeki alasya karakol baskın
1 17 Ağustos 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • ateistgey19
    ateistgey19 18 Ağustos 2017 - 14:50travesti kelimesini kullanmadan travesti sahnesi cekmek... [ispiyonla]
    +1
  • serdarkara
    serdarkara 18 Ağustos 2017 - 00:04Bunula asker arkaşı olduğunuza ne amk.
    O da insan
    [ispiyonla]
    +1
  • ibrahimerkal
    ibrahimerkal 17 Ağustos 2017 - 20:23fava attım izleyeceğim. psikolojik sorunlarım var. [ispiyonla]
    +6
  • tayyipcikomunist
    tayyipcikomunist 17 Ağustos 2017 - 20:14Ben de bir anımı anlatayım o zaman..
    Yıl 2003,lise sondayım öss'ye hazırlanıyorum bi yandan otuz bir falan çıldırıcam ama o zamanların hatunları da şimdiki gibi velet gibi görükmüyorlar neyse ben bir posta mat2 bir posta otuz bir devam ediyorum dershane falan.
    Dershane'de sınıfta Selim diye bir arkadaş var.Giyinişinde falan hiç problem yok full maskülendi tip olarak da ama hafif kırıtır,karı gibi gülerdi biraz vakit geçirdikten sonra götçü ibne olduğunu anlayabilirdiniz.Bir de benim sınıfta sevdiğim hatun var işte bu hatun da selim'in ibne olduğunu anlamış ki onla kanka falan takılıyor işte ben de kıza yazıcam diye mevzuyu selim'e açtım beni sikmese bari diyerekten anlayışla karşıladı falan hatunla beni ayarladı.Tabii adama borçlu oldum ben gel zaman git zaman üniversitede memlekette görüşür halini hatrını,ne kadar göt siktirdiğini falan sorar taşşak muhabbeti yapardım.
    Üni'den mezun olduktan sonra memlekete döndüm Selim'e ulaşamıyorum adamın telefon numarası değişmiş sosyal medya zaten amına koyayım kim kullanıyor yıl 2007.Yav bir gün içmeye gittik iş arkadaşlarımla pub gibi bir yer oturuyoruz bira içiyoruz karşıdan taşş gibi bi karı geldi memeler on numara göt on numara düştüm yani direk eve atıp sikmem lazım dedim sonra gelip bana demez mi TayyipciKomunist kanka napıyosun ya ben Selime dedim vay amına koyım böyle hayatın birader bi götünü verde bi posta biz dönelim artık
    [ispiyonla]
    -1
  • panriver
    panriver 17 Ağustos 2017 - 17:57Analarını sikeyim bu nasıl dizi amk [ispiyonla]
    +2
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 17 Ağustos 2017 - 17:01Nugrül Yeşilçay'da ilk sevgilisini daha sonra travesti olarak gördüğünü söylemişti. [ispiyonla]
    +2
  • kacak.oralet
    kacak.oralet 17 Ağustos 2017 - 15:11Hahaaa lan çok benzeri başıma geldi. Lisede bir sınıf arkadaşım vardı çok samimi değildim açıkcası, birazda ılıktı yani ama adamı bir 10 yıl sonra filan gördüğümde bildiğin taş bir hatun olmuştu. Fenada olmamıştı hani :) :) [ispiyonla]
    +1
  • tupre
    tupre 17 Ağustos 2017 - 15:08@obii pardon farkedemedim senaristin aynı kişi olduğunu..o zaman şöyle diyelim

    cennet mahallesinde de benzer bi bölüm vardı

    https://www.izlesene.com/video/alisan-travestiyle-basiliyor/8991323
    [ispiyonla]
    +3
  • obii
    obii 17 Ağustos 2017 - 14:55ulan cennet mahallesindeki isim bile aynı demeyin...cennet mahallesi ile akasya durağının senaristi aynı :) bkz: resul ertaş :)) [ispiyonla]
    +6
  • kakassss
    kakassss 17 Ağustos 2017 - 14:36izledim [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...