GOT Jon Snow'ın CFD ile Ejderhaya Dayanabilecek Kalkanı

alkank alkank diyor ki;
Aslında oldukça popüler olan CAD-CAE yazılımı Solidworks'ün tanıtım videosudur ama destansı olmuş. İzleyelim.

CAD: bilgisayar destekli tasarım
CAE: bilgisayar destekli mühendislik
CFD: hesaplamalı akışkanlar dinamiği
Kategori: Teknoloji
sitene ekle
Etiketler: solidworks cad cae cam got game of thrones jon snow
5 12 Eylül 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • klarnetolsun
    klarnetolsun 12 Eylül 2017 - 15:58Bune şimdi aQ [ispiyonla]
    +5
  • sengelmelan
    sengelmelan 12 Eylül 2017 - 19:52Soliworks 3boyutlu çizim katı modelleme simüle etmeye yarayan programdır bakmayın seslendirmesine,götünüzü satsanız alamazsınız. [ispiyonla]
    +4

Tüm Yorumlar

  • Aduuket
    Aduuket 14 Eylül 2017 - 14:43.m curcunasına bak ülkeye faydalı iş yap diyor sanırsın cern'de atom çarpıştırıyo ibine [ispiyonla]
  • federson
    federson 12 Eylül 2017 - 21:21animasyonu boşverde, bu solidworks programı oldukça kullanışlıdır 3 eksen ve beş eksen cnc tezgahları için isteğini 3d olarak çizersin, aynısını çıkartır sana verir... asıl konuya gelince, bu program israil malıdır, eğerki satın almayıp bir yolunu bulup craklısını kullanırsanız nokta atışıyla ip adresinizden bulurlar. küçük işletmelere dahi 200 bin lira ceza veriyorlar, adamın oçağına incir ağacı dikerler... o yüzden siz siz olun muhabbetine dahi indirip kullanmayın, öyle sağlam firmadır. işinizin gereğiyse parayla satın alın. [ispiyonla]
    +3
  • sengelmelan
    sengelmelan 12 Eylül 2017 - 19:52Soliworks 3boyutlu çizim katı modelleme simüle etmeye yarayan programdır bakmayın seslendirmesine,götünüzü satsanız alamazsınız. [ispiyonla]
    +4
  • carry687
    carry687 12 Eylül 2017 - 18:43amk aptalları kendinize ülkeye faydalı birşey yapın da gururlanalım uğraştıkları şeye bak amk aptalları [ispiyonla]
    +1
  • thethracian
    thethracian 12 Eylül 2017 - 17:01ejderya üstten üflerse ? [ispiyonla]
  • kaz_eti
    kaz_eti 12 Eylül 2017 - 16:45ne diyim ki.. anlatıma falan kafanızı takacagınıza solid works öğrenin para kazanın. mak. muh iyi bilir bu programı.. bence cok guzel bir analiz yapmış. değerler ve tasarım tartısılır ama bir sonuca ulaşmış.. [ispiyonla]
    +2
  • mach3
    mach3 12 Eylül 2017 - 16:37coni kim lan [ispiyonla]
    -1
  • murderbydeath
    murderbydeath 12 Eylül 2017 - 16:28Bu mallar de diziyi izlememiş heralde. Jon ejderhanın karşısında mı amk malları? [ispiyonla]
    +1
  • jonathanlivingston
    jonathanlivingston 12 Eylül 2017 - 16:04Videonuz yüklenirken bir hata oluştu! (101) [ispiyonla]
    -1
  • Deeprasyonel
    Deeprasyonel 12 Eylül 2017 - 16:03lan olum buna harcadığınız zamanla bişey icat etmiştiniz şimdiye amk. [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...