2 Yıllık Keman İlerlemesi

Howyoudoin' Howyoudoin' diyor ki;
Video bir azmin videosu arkadaşlar.Bir insanın istedikten sonra başaramayacağı hiçbir şey yoktur.Bu arada videomuz 2 yıllık keman ilerlemesini kaydeden bir bayan arkadaşımızın çabasını içeriyor.
İyi seyirler.
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: Violin (Musical Instrument) violin beginner Lindsey Stirling (Musical Artist) Crystallize Beyond the veil 1 year beginner A song from secret garden br...
23 07 Ekim 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • mahvettin
    mahvettin 08 Ekim 2017 - 14:440:25 Happy Birthday
    0:31 Silent night
    0:43 Ode to joy - Beethoven
    0:53 Swallowtail jig
    1:02 Crystallize - Lindsey Stirling
    1:15 Swallowtail jig
    1:21 Fullmetal alchemist -Brothers
    1:32 Fullmetal alchemist -Brothers
    1:41 Crystallize
    1:53 He's a pirate - Pirates of the carribbean
    1:58 Lord of the rings medley
    2:12 Pomp and circumstance - Edward Elgar.
    2:22 Beyond the veil - Lindsey Stirling
    2:35 Brudemarsj fra seljord
    2:46 Elements - Lindsey Stirling
    2:58 He's a pirate - Pirates of the carribbean
    3:07 Crystallize - Lindsey Stirling
    3:22 A song from secret garden - Secret Garden
    3:34 Super Mario Theme
    3:45 Senna - Bleach (originally Tocatta and fugue in D minor
    4:02 River flows in you - Yiruma
    [ispiyonla]
    +27
  • canii3
    canii3 08 Ekim 2017 - 02:42içtenlik, samimiyet, ciddiyet içi dışı bir olma... işte bizim hatunlarda olmayan özellikler. [ispiyonla]
    +17

Tüm Yorumlar

  • rebab
    rebab 09 Ekim 2017 - 03:34he amk al evlen hemen.cok samimi yaw.biride demiyoki kari neden sadece hi guys diyo.
    veriyo olum bu kiz
    [ispiyonla]
    +1
  • oanniyah
    oanniyah 08 Ekim 2017 - 22:45kızda ileri derecede dunning kruger yoksa başka birşey bilmiyorum. "ben oldum ya" havası falan en son çaldığına bakaran anlarsınız. [ispiyonla]
  • sapof
    sapof 08 Ekim 2017 - 22:39bildiğin aşık oldum amk [ispiyonla]
    -1
  • mahvettin
    mahvettin 08 Ekim 2017 - 14:440:25 Happy Birthday
    0:31 Silent night
    0:43 Ode to joy - Beethoven
    0:53 Swallowtail jig
    1:02 Crystallize - Lindsey Stirling
    1:15 Swallowtail jig
    1:21 Fullmetal alchemist -Brothers
    1:32 Fullmetal alchemist -Brothers
    1:41 Crystallize
    1:53 He's a pirate - Pirates of the carribbean
    1:58 Lord of the rings medley
    2:12 Pomp and circumstance - Edward Elgar.
    2:22 Beyond the veil - Lindsey Stirling
    2:35 Brudemarsj fra seljord
    2:46 Elements - Lindsey Stirling
    2:58 He's a pirate - Pirates of the carribbean
    3:07 Crystallize - Lindsey Stirling
    3:22 A song from secret garden - Secret Garden
    3:34 Super Mario Theme
    3:45 Senna - Bleach (originally Tocatta and fugue in D minor
    4:02 River flows in you - Yiruma
    [ispiyonla]
    +27
  • dolmetscher
    dolmetscher 08 Ekim 2017 - 14:10ben 4 yılda yay çekmeyi öğrenemedim, kız başarmış cidden bravo azim [ispiyonla]
    +1
  • avski
    avski 08 Ekim 2017 - 14:06lindsey stirlingede benziyo biraz [ispiyonla]
    +2
  • Ninjakomando
    Ninjakomando 08 Ekim 2017 - 13:27Azmi siktir et moruk. Azim diye bir şey yok. Bu ablamız yeteneği var ki başarmış.

    Doğuştan şanslıysan, yetenekliysen, zenginsen vs., yapacağın her işte başarılı olursun. Bunların hiçbiri yoksa istediğin kadar azmet bir bok olmuyor.

    Bu dünya'da "Eğer çok çabalarsan, hiç bir şey imkansız değildir" diyen ne kadar yalancı gavat varsa hepsinin geçmişini sikeyim.
    [ispiyonla]
    -9
  • farketmz
    farketmz 08 Ekim 2017 - 13:25ne yapak olm bende osbir cekiyom yıllardır düzenli [ispiyonla]
    -1
  • rideit
    rideit 08 Ekim 2017 - 11:53Meme açmadan da sergilenebiliyor demek ki yetenek [ispiyonla]
    +13
  • ronaldinhooo
    ronaldinhooo 08 Ekim 2017 - 11:44Insanlarasimitatanmarti: secret garden-song from a secret garden [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...