Ricky Jay - İlizyon Gösterisi

Deeprasyonel Deeprasyonel diyor ki;
Gerçekten usta işi bir gösteri. Ricky Jay aynı zamanda yazardır. Bunun yanı sıra hokkabazlık işleri ile de uğraşmakta. Kartlarla yapılan ilizyon merakımı sizlerle de paylaşmak istedim. Bu ilizyonla ilgili iyi bir kayıt yok beyler, kusura bakmayın video kalitesi için.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: ricky jay jay kart ilizyon sihirbaz ilizyonist
13 09 Ekim 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • scknss
    scknss 09 Ekim 2017 - 19:46toplanın lan develer işin sırrını anlatıyorum. aslında başından beri deste dizili. yaptığı her hareketi belli bir sıraya göre yapıyor ve deste düzeni bozulmuyor. bu sırayı bilirseniz geriye kalan kağıt fırlatmalar falan el çabukluğu ve alışkanlığı işte. ben daha bir batak elini tek elle bile tutamıyorum amk.
    +3
  • RodrigoDiaz
    RodrigoDiaz 09 Ekim 2017 - 20:19Haydar Baş
    +3

Tüm Yorumlar

  • avnokta
    avnokta 11 Ekim 2017 - 12:21Maça 6'yı görene kadar ne var amk ben de yaparım diyodum.
    • muselman
      muselman 10 Ekim 2017 - 01:02ne kadar samimiyiz lan" toplanın devele" kimsede yadırgamamış :)
      +1
      • rebab
        rebab 09 Ekim 2017 - 23:20hassiktir be rifat abi
        +1
        • RodrigoDiaz
          RodrigoDiaz 09 Ekim 2017 - 20:19Haydar Baş
          +3
          • scknss
            scknss 09 Ekim 2017 - 19:46toplanın lan develer işin sırrını anlatıyorum. aslında başından beri deste dizili. yaptığı her hareketi belli bir sıraya göre yapıyor ve deste düzeni bozulmuyor. bu sırayı bilirseniz geriye kalan kağıt fırlatmalar falan el çabukluğu ve alışkanlığı işte. ben daha bir batak elini tek elle bile tutamıyorum amk.
            +3
            • lafkolik
              lafkolik 09 Ekim 2017 - 18:04obii akilli ol sadece ben yapabilirim bu yorumu daltarak...yasin kac senin??
              -4
              • lafkolik
                lafkolik 09 Ekim 2017 - 18:03kesin ip var amk....
                -4
                • Deeprasyonel
                  Deeprasyonel 09 Ekim 2017 - 17:54olum ne dalyarak adamlarsınız lan. Yüklediğimize ettiğimize pişman ettiniz amk. Ha ilizyon ha illüzyon amk. sen ilacı aldın mı, eczacıya soruyo musun amk bunun içinde ne var nasıl yapıldı bu diye? tamam kötü bişey demiyosunuz eyvallah ama takılmayın böyle şeylere amk.
                  -2
                  • Cemal Okka
                    Cemal Okka 09 Ekim 2017 - 17:36oha amına koyum herif sırayla maça ayıkladı sonra destede kalan diğer kağıtları sıraya dizdi bu iyiymiş bak :D
                    -3
                    • CreMaToRiuM
                      CreMaToRiuM 09 Ekim 2017 - 17:05Hadi videoyu yükleyen bilmiyo diyelim, adminler de mi onun "illüzyon" olarak yazıldığını bilmiyo?
                      -2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...