Kavga Etmesini Bilmeyen 3 Asyalı Arasında Tokatlamalı Kavga

izgago izgago diyor ki;
Çin'de 1 Erkek 2'si Kadın 3 kişi trafik yüzünden tartışıp sokak ortasında kavga tutuşmuş. Acemice yapılan tokatlamalı kavga amatör kameraya böyle yansımış.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: sokak kavgası kadın kavgası komik video eğlence yaşam
1 14 Kasım 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • sikkoadam10
    sikkoadam10 14 Kasım 2017 - 18:423 adımda sitede artı kasma yöntemi: 1. beyler hayat üzerime üzerime gelmeye başladı hayat sikti attı beni. sevgilim terketti parasızım. ama buradaki yorumlar beni ayakta tutuyor iyi ki varsınız dostlar. 2. tayyip kötü, kılışardar'ın daşşağını yalayayım. 3. ah be neşet baba yakıyorsun bizi. (neşet'i ölümünden sonra tanımış, türkü dinleyenlere kıro gözüyle bakan vasıfsız, ergen, ezik, özgüvensiz ve ezik üniversiteli)

    sitede artı kasma yöntemi:

    bu videoda artı alan ağır gavattır.
    [ispiyonla]
    +13
  • funkysoul
    funkysoul 14 Kasım 2017 - 20:40Olm kadına yumruk mu ataydı. [ispiyonla]
    +5

Tüm Yorumlar

  • comba
    comba 15 Kasım 2017 - 15:12arkadaki çöpçü amcanın gamsızlığı [ispiyonla]
  • professional
    professional 15 Kasım 2017 - 03:46o adam ölürken aklına bu dayak gelecek [ispiyonla]
  • serpentlord
    serpentlord 14 Kasım 2017 - 21:171-Hindistan
    2-Rusya
    3-Çin
    4-Brezilya
    5-İngiltere

    saçma olaylar en çok bu ülkelerde oluyor.
    [ispiyonla]
    -2
  • ercu09
    ercu09 14 Kasım 2017 - 20:46hani buruşli ipman falan bunlar duvarları deliyodu bunlar ne iş amk ?

    valla şu ana kadar izlediğim boks kickboks kafes döğüşleri falan hep istisnasız bu uzak asyalı vatandaşlar dayak yiyor..bizimkilerin 40 kişiyle dağıttıkları kadar varmış
    [ispiyonla]
  • funkysoul
    funkysoul 14 Kasım 2017 - 20:40Olm kadına yumruk mu ataydı. [ispiyonla]
    +5
  • muratboran1980
    muratboran1980 14 Kasım 2017 - 20:29hani lan bunlar kung-fu cuydu [ispiyonla]
    +3
  • zeratulforaiur
    zeratulforaiur 14 Kasım 2017 - 20:26Bunaldım izlerken amk. [ispiyonla]
    +3
  • skmsonic
    skmsonic 14 Kasım 2017 - 20:01E hani bunların hepsi Kung fu falan biliyodu? [ispiyonla]
  • grihuankarlos
    grihuankarlos 14 Kasım 2017 - 19:25bence bunlar anaokulu öğrencisiyken radyasyona maruz kalıp yanlışlıkla birden büyümüşler [ispiyonla]
    +1
  • oytunkaan
    oytunkaan 14 Kasım 2017 - 19:01Tokatcilar. [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...