Musallat Olmayı Seven Adanalı Fırlama Çiçekçi

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Tanıdık youtuber sokakta çıktığı keşifte bu sefer aşırı fırlama gözüken, musaallat olmayı seven ,adana çocuğun bir çiçekçi rastlar.
Kategori: Salakça
sitene ekle
Etiketler: fırlama çiçekçi adana çocuğu adanalı
0 15 Kasım 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ultraslan01
    ultraslan01 15 Kasım 2017 - 02:24şu fahişe annelinin bindiği arabaya bak aq [ispiyonla]
    +17
  • Necromayhem
    Necromayhem 15 Kasım 2017 - 02:34Lan nefer bence sen bu bedüksün amk,iticilik oranlarınız aşağı yukarı aynı [ispiyonla]
    +16

Tüm Yorumlar

  • azimborader
    azimborader 15 Kasım 2017 - 19:18Allahın yaratığına bir şey demek istemiyorum da ağa o tip nedir gözünü seveyim ya. [ispiyonla]
    +1
  • doktorziker
    doktorziker 15 Kasım 2017 - 14:08malesef nerede yolsuz hırsız şerefsiz din tüccarı varsa para onlarda malesef [ispiyonla]
    +3
  • elendil34
    elendil34 15 Kasım 2017 - 08:40senin takkeni sikim [ispiyonla]
    +10
  • h0u53
    h0u53 15 Kasım 2017 - 05:38Cidden bunu sonuna kadar izleyen var mı ? [ispiyonla]
    +1
  • ay1519289519
    ay1519289519 15 Kasım 2017 - 04:22Bi çiçek alaydın ya pezevenk. [ispiyonla]
  • grihuankarlos
    grihuankarlos 15 Kasım 2017 - 03:45ülkem adına sadece üzülebiliyorum. ülke de çok yanlış insanlar önemli önemsiz biyerleri işgal ediyor. bu geçen yılların faturası çok ağır olacak. en az 50 yıl cahilliğin ve geri kalmışlığın acısını çekeceğiz [ispiyonla]
    +5
  • professional
    professional 15 Kasım 2017 - 03:06Şu kelin bindiği arabaya bak gidip aidsli bi orospu sikip intihar edecem amk [ispiyonla]
    +7
  • Necromayhem
    Necromayhem 15 Kasım 2017 - 02:34Lan nefer bence sen bu bedüksün amk,iticilik oranlarınız aşağı yukarı aynı [ispiyonla]
    +16
  • ultraslan01
    ultraslan01 15 Kasım 2017 - 02:24şu fahişe annelinin bindiği arabaya bak aq [ispiyonla]
    +17
  • karsek
    karsek 15 Kasım 2017 - 02:18tofaşla sıfır çizenler,dilenciler,alkolikler,cingenmidir çingenemidir ne boksa işte onlar vs. Ha birde vdeodaki gibi artık kurtarılıp yetiştirilmesi mümkün olmayanlar. Bunların hepsini tek tek toplayıp kapatacaksın bir yere. Yaşamaları için günde sadece 1 ekmek ve su vereceksin. Sonra savaş zamanı bunları önden sürüp BİR BOKA YARAMALARINI SAĞLAYACAKSIN. Sadece tüketen cahil piç pislikler. Siktimin şoparları ya ayar oldum mk. Ha birde dalgayı çıkar diyosun 50 kere hayır ne bekliyosun yarrapı alnının çatına vurmasını mı ? [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...