Kadın Avcının Protestocuları At Kamçısıyla Dövmesi

izgago izgago diyor ki;
İngiltere'nin Brighton şehrinde Tilki avını protesto eden gruba, atının üzerinden kamçıyla vuran kadın avcının görüntüleri sosyal medyada büyük ses getirmiş.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: at kamçı protesto kadın avcı tilki avı yaşam
0 21 Kasım 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • grihuankarlos
    grihuankarlos 21 Kasım 2017 - 08:37dikkat ettiniz mi karı vururken soylu sınıfı gibi vuruyo. [ispiyonla]
    +18
  • taharet_muslugu
    taharet_muslugu 21 Kasım 2017 - 08:19lan oğlum, bi taneniz de sopayla dürtüp falan indiremedi mi o karıları attan aşağı amk? o kadar adamsınız bi temiz dayak yiyip kırbaçlandınız. sizin yapacağınız protestoya sıçayım. [ispiyonla]
    +14

Tüm Yorumlar

  • hawker
    hawker 23 Kasım 2017 - 14:54Kırbacı tutum çekkkkk [ispiyonla]
  • anasiningozu
    anasiningozu 21 Kasım 2017 - 18:57sizin erkekliğinizi sikeyim bana öyle vuracak kadın madın dinlemem çekip inidir bi güzel anasını sikerim [ispiyonla]
    +2
  • mserifoglu
    mserifoglu 21 Kasım 2017 - 18:32Kırbaç fetişisti olanlar bunu beğendi. [ispiyonla]
    +1
  • taytsizkral
    taytsizkral 21 Kasım 2017 - 18:16cunku yedikleri bokun farkindalar.. ozel mulkteler polisin gelip toplamasina kadar gecen sure bu, ozel mulkte bir de kadini sopayla durtup falan indirirlerse kac dava ayni anda birlesir goze alamamislar.. isler evet gencler dagilalim diye islemiyor, bok yiyene bok yediriyorlar..aksanlardan anladigimiz kadarila aradaki tartismanin beyaz ingilizle zurnanin son deligi bilmem kacinci jenerasyon gocmen cocuklari arasinda gecmesi de var tabi.. [ispiyonla]
    +1
  • Deeprasyonel
    Deeprasyonel 21 Kasım 2017 - 17:33orta çağ asilzade tipi, aksanı bile farklı. Kahverengi montlular da köpekleri. Bi tane adam çıkıpta uçamamış atın üstüne doğru. [ispiyonla]
    +1
  • alper.tunga
    alper.tunga 21 Kasım 2017 - 16:10Bizim aslan avlayan o. cocugunun tilki avlayan ingiliz versiyonumuymus bu kari? [ispiyonla]
    +1
  • prens charles
    prens charles 21 Kasım 2017 - 15:25Adamın biri ayı avına gitmiş, ayıyı görmüş tüfeği doğrultup ateş etmiş ama ayıyı vuramamış. Ayı adamın üstüne atlayıp sikmiş. Ertesi gün adam yine aynı yere ayıyı vurmak için gitmiş ama yine ateş edip vuramayınca ayı yine bunun üstüne atlayıp sikmiş. Üçüncü gün adam intikam için hırslanıp yine ayıyı vurmaya gitmiş. Ayı uzaktan bunun geldiğini görünce 'Arkadaş bu adam avcı mı, ibne mi anlamadım gitti' demiş.
    Bu protestocular da o hesap, tilki kurtarmaya mı gittiniz, dayak yemeye mi?
    [ispiyonla]
    +1
  • losta
    losta 21 Kasım 2017 - 14:09dayak yiyen elemanlar irlandalı olması muhtemel [ispiyonla]
    +1
  • cidalikenan
    cidalikenan 21 Kasım 2017 - 14:00O avcı timi, İngiltere'de zenginlerin içinde zenginlerdenmiş. Vuran kadın mı emin değilim ama bir tanesi ağır şekilde yaralanmış. Protesto eden grup ellerindeki kırbaçları alıp dalmışlar.

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2929735/Shocking-moment-master-hunt-beaten-unconscious-balaclava-wearing-protesters-armed-iron-bars.html
    [ispiyonla]
    +2
  • oxygenedokuz
    oxygenedokuz 21 Kasım 2017 - 13:13Bu orospunun avladığı Tilki şöyle sevimlidir..

    https://www.youtube.com/watch?v=UxqP7YV17cc

    Bütün avcıların amk.. Soylusu soysuzu farketmez....
    [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...