Japonyayı 10 yılda Müslüman Yapmak

newman newman diyor ki;
görüntü için kusura bakmayın,videoya denk gelince kayıttaki arkadaş gibi bende güldüm ve paylaşmak istedim. onada selamlar.sağdaki bey turgay güler,güneş gazetesi yayın yönetmeni ve her daim c.başkanı yurt dışı gezilerinde uçakta yer alan bir gazeteci. yani böyle masa başında hayal ürünü konuşmalarla zaman geçirenlerle, bir yere varmamız çok zor.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Japonya gazeteci tarih islamiyet
1 10 Aralık 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • 80's child
    80's child 14 Aralık 2017 - 19:16Musluman yapip orayidami batiralim amina kodugumun gerizekalisi. [ispiyonla]
  • metalgear44
    metalgear44 11 Aralık 2017 - 22:42Osmangazi köprüsünde ihaleci yandaş taşeron firmanının işgüzar çalışanlarından biri vidayı kaynaklayıp kullandığı için halat koptu ve kendini bu olayın sorumlusu olarak gören bir japon mühendis gururuna yediremedi intihar etti.. adamlar haysiyetlerine dokunan bir durum olduğunda utançlarından intihar ediyorlar.. sizin bunu anlayamamanız gayet normal [ispiyonla]
  • badiparmagi
    badiparmagi 11 Aralık 2017 - 18:51tıpkı bizim gibi mutlu olurlar di mi? belki de o yüzden müslüman değilller amk. [ispiyonla]
  • susususu
    susususu 10 Aralık 2017 - 23:42Adamlar çalışıyor saygılı birbirlerine düzenini bozmayın [ispiyonla]
    +2
  • ichtyanthropos
    ichtyanthropos 10 Aralık 2017 - 23:36çoktaaan beri, şöyle yüz yıldan beri japonya'da zaten - tatar göçüyle birlikte başlayan - islam misyonerliği yapildığını, yapıla yapıla ancak bugünlerde 6000-7000 yerli japonun müslüman olduğunu (ki bunların çoğunluğu da göçmen müslümanla evlenen kağıt üstü, formalite müslümanından oluşur) bilmeyen adamın lafı. [ispiyonla]
    +2
  • oxygenedokuz
    oxygenedokuz 10 Aralık 2017 - 22:5910 yılda bizi ateist ettiniz, bir de onları müslüman yapacakmış... Mal herif... [ispiyonla]
    +9
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 10 Aralık 2017 - 22:50Japonlar, kendilerinin onda biri kadar bir orduya 6 günde yenilen onursuzların dinine geçmezler. (altı gün savaşı diye google'da arayın [ispiyonla]
  • witchdash
    witchdash 10 Aralık 2017 - 21:48Sen daha kendi ülkeni müslüman yapamıyorsun amk :D [ispiyonla]
    +3
  • benimadimcemil
    benimadimcemil 10 Aralık 2017 - 19:58Dolma kalemi unutmasin. [ispiyonla]
    +1
  • coniwayt
    coniwayt 10 Aralık 2017 - 17:26skinoski hazır ulan sünnete geliyoruz lan :D ulan bi japonya kalmıştı bulaşmadıgınız be.. [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...