Hunharca Geyik Katleden Hayvan Herif

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Av hakketen kötü bir şey,görüntüde sanki savaşa çıkar gibi son model silahla ava çkıp hunharca geyik öldüren adamı izlicez
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: geyik katletme öldürme av
1 13 Aralık 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • FREE-4
    FREE-4 13 Aralık 2017 - 15:28Bu içeriği buradan kaldırın. İnsanlardan nefret ediyorum. Anasını avradını 7 ceddini sikeyim böyle dünyanında insanların da... Hakikaten üzüldüm... [ispiyonla]
    +21
  • funkysoul
    funkysoul 13 Aralık 2017 - 15:30Bu tür videolara sitede izin verilmesin. [ispiyonla]
    +19

Tüm Yorumlar

  • nikola_tesla
    nikola_tesla 11 Ekim 2018 - 12:29Avcılık orospu çocukluğudur. Birşey vurmak istiyorsan trap atarsın. Et yemek istiyorsan gidersin kasaba alırsın etini, doğada yaşayan hayvanı zevkine vurmak şerefsizliktir. [ispiyonla]
  • satyriasis
    satyriasis 09 Şubat 2018 - 00:56orospu çocuğu sülalesini haysiyetini siktiğimin piçi bir de iyi bir bok yemiş gibi tutmuş hayvanın kafasını inceleme yapıyor senin ben şerefini sikim [ispiyonla]
  • anasiningozu
    anasiningozu 14 Aralık 2017 - 19:15anasını siktiğim bazuka ataydın orosbu evladı [ispiyonla]
    +2
  • takunyalininja
    takunyalininja 14 Aralık 2017 - 17:58başlık derhal değiştirilmeli! "Hunharca Geyik Katleden Orospu Çocuğu" olmalı [ispiyonla]
  • simeranyali
    simeranyali 14 Aralık 2017 - 05:50Pek bişey görmedim açıkçası. Adam avını vurmuş. Siz nasıl oluyor sanıyordunuz. Hayvan acı filan da çekmedi. Anlamadığım bişey var; her gün et yiyorsunuz. Bu etler nasıl kesiliyor düşünmüyorsunuz bu hayvanlar önünüze gelene kadar hangi aşamalardan geçiyorlar. hayvanları makinelere emanet edip vahşice katlediyorlar. bazılar daha ölmeden acı çekerek presleniyorlar. Tabi bunları görmeyince güzel oluyor. parlak macdonalds köfteleri çok renkli gözüküyorlar. bazen yarım bırakıyorsunuz çöpe atıyorsunuz. Biraz tutarlı olmak lazım. Bu videoyu izleyemeyenler alttaki linkleri açmasınlar. Ama et tüketirken de madem öyle biraz düşünsünler.
    https://www.youtube.com/watch?v=V-RwqjtQmm8
    https://www.youtube.com/watch?v=GcBNBDrqxy8
    https://www.youtube.com/watch?v=-TFdHAnpTYI
    [ispiyonla]
    -3
  • kombocahill
    kombocahill 14 Aralık 2017 - 00:53Lan boş boş konuşmayın amk etin kilosu pahalı diyen ağlıyanlar sizlersiniz et bi ucuzlasa köpek gibi koşarsınız sanki kasapta ki et ağaçtan yetişiyor avccı ile kasap arasında fark yoktur hatta avcı korkutmadan yapıyor tabi. [ispiyonla]
    -1
  • azimborader
    azimborader 13 Aralık 2017 - 23:09amca senin ben amına koyayım. [ispiyonla]
    +1
  • Troll
    Troll 13 Aralık 2017 - 22:52Sağlam koydu valla tüfek de tüfekmiş koç gibi maşallah.

    Burada ay insanlardan nefret ediyom diyen dersimli solcu feminist veganlara bakmayın, erkek adam avlanır siz gidin soya sütü için.
    [ispiyonla]
    -1
  • torontospor
    torontospor 13 Aralık 2017 - 20:57Birde gülüyor yavşak. [ispiyonla]
    +6
  • esprituel
    esprituel 13 Aralık 2017 - 20:57O.ç 50cal mermi mi sıktı o hayvana. Götüne sokup patlatacan o.çnun ! [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...