Okan Bayülgen'in Hülya Avşar Show'da Sigara İçmesi (1996)

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Hülya Avşar'ın 1996 yılında konuk ettiği Okan Bayülgen'in canlı yayında sigara içtiği andır.Denetleyen insanoğlu yokdu galiba şaka gibi hakketen
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: Okan Bayülgen Hülya Avşar Show Sigara
0 12 Ocak 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • postmoderno
    postmoderno 12 Ocak 2018 - 07:23hep bi Serge Gainsbourg ozentilikleri amk.. [ispiyonla]
    +25
  • trakya
    trakya 12 Ocak 2018 - 11:10Oğlum belediye otobüslerinde içiliyordu lan ufaktım ama hayal meyal hatırlıyorum.Otobüs camından baca gibi duman çıkıyordu amk. [ispiyonla]
    +10

Tüm Yorumlar

  • kurbaavakdedi
    kurbaavakdedi 12 Ocak 2018 - 15:54tip zaten fakirlikten kırılıyor, bir de fakir gibi sigara içince, tam maraba görüntüsü. son 5 senede sakal uzatıp gözlük takmakla entel olacak zaar. [ispiyonla]
    +2
  • akıkapasitörü
    akıkapasitörü 12 Ocak 2018 - 14:14osuruk kokusunu bastıran yegane şeydi sigara... Diyarbakır otobüsünde yolculuk yapın dediğimi anlarsınız. [ispiyonla]
    +1
  • beyin bedava
    beyin bedava 12 Ocak 2018 - 13:41otobüslerde içilen yılları hatırlarım berbattı şehirler arası.. bi yandan bebek ağlaması bi yandan sıcak bi yandan içilen sigaralar berbat yıllardı [ispiyonla]
    +2
  • delicanfer
    delicanfer 12 Ocak 2018 - 13:24ibo show'un bir bölümü var sıra gecesi yapıyorlar kazancı bedih falan var. oturup rakı içiyo adamlar [ispiyonla]
    +1
  • karbaykuşu
    karbaykuşu 12 Ocak 2018 - 13:13açık alanda bile yakınımda birileri varsa "rahatsız olur musunuz?" diye sorduktan sonra sigara içen biri olarak, malum kişinin yaptığı olumlu 1-2 icraatından biri olarak görüyorum sigara yasağını. ülkenin de amına koydu ama, orası ayrı. [ispiyonla]
  • nurettinballises
    nurettinballises 12 Ocak 2018 - 11:4420-25yıl olur belki okulumuzun karşısındaki bakkalda sigara şeklinde
    şekerleme satılırdı. alırdık sınıfta tüttürüyor takliti yapar bir
    yandan yalar yerdik. şimdi olsa ortalık ayağa kalkar
    [ispiyonla]
  • trakya
    trakya 12 Ocak 2018 - 11:10Oğlum belediye otobüslerinde içiliyordu lan ufaktım ama hayal meyal hatırlıyorum.Otobüs camından baca gibi duman çıkıyordu amk. [ispiyonla]
    +10
  • vandalist
    vandalist 12 Ocak 2018 - 11:03şu an çok ilginç ve ayıp geliyor bizlere. iyiki de bu kültür değişikliği oluşmuş. sigara içmeme rağmen kapalı yerlerde sigara yasağını destekliyorum [ispiyonla]
    +9
  • mazharfuatozkan
    mazharfuatozkan 12 Ocak 2018 - 10:50Oğlum siz MFÖ'nün Müzikli Hatıralar programına yetişemediniz galiba Mazhar her program fosur fosur sigara içerdi hem de TRT'de.

    TRT Arşiv'de bölümleri var oturun izleyin aq.
    [ispiyonla]
    +7
  • ay879209363
    ay879209363 12 Ocak 2018 - 10:3190 'lar çocuğuyum da bu sigara içilenleri hiç hatırlamıyorum. bir tek kurtlar vadisinde polat alemdar ı içerken hatırlıyorum.

    bir de adnan şenses canlı yayında rakı içerdi rahmetli. hafızamda kalan bunlar.
    [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...