Canlı Yayında Kavga Eden Ünlü Tarihçiler

izgago izgago diyor ki;
Rusya'da yayın yapan Komsomolskaya Pravda radyosunda "Stalin'in 2. Dünya Savaşı'ndaki rolünü" tartışan ünlü tarihçilerden Maksim Şevçenko ile Nikolay Svanidze arasında yaşanan kavga, stüdyoda bulunanlar tarafından zor ayrıldı.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: canlı yayın tarihçi kavga yumruk stalin ünlüler
0 31 Ocak 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • 123asd123
    123asd123 31 Ocak 2018 - 21:22KAvga edince kim haklı oluyor şimdi? Neyi kanıtladınız yani? Ben seni döverim bu yüzden Stalin suçsuz! mu oldu mesela [ispiyonla]
  • husoo1945
    husoo1945 31 Ocak 2018 - 19:56darısı fesli abinin başına. [ispiyonla]
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 31 Ocak 2018 - 19:49Rusya'da geçen sene de iki edebiyat öğretmen Puşkin yüzünden birbirlerini hastanelik etmişlerdi. Ülkenin normali bu. [ispiyonla]
    +2
  • socialworker
    socialworker 31 Ocak 2018 - 17:54yaşlı olan:-ayırın lan bizi [ispiyonla]
    +1
  • kurbaavakdedi
    kurbaavakdedi 31 Ocak 2018 - 17:31bir medyum memiş medyum keto kavgası gibi olur mu beee [ispiyonla]
  • Josephin
    Josephin 31 Ocak 2018 - 15:46deli mi sikti olm sizi ? rusça video, altyazı ayrı bi tel dalga mı geçiyonuz milletle amk ? [ispiyonla]
    +1
  • ichtyanthropos
    ichtyanthropos 31 Ocak 2018 - 15:27Portekizce altyazı koyman iyi oldu. Anlaşılmayacaktı yoksa. [ispiyonla]
    +4
  • sh3ll
    sh3ll 31 Ocak 2018 - 14:59Kadın atak davranıp hemen memelerini açsaydı, kavga sakinleşirdi. [ispiyonla]
    +3
  • atropos
    atropos 31 Ocak 2018 - 14:40ihtiyar dayak yemeye gitti ve yedi. [ispiyonla]
  • cozer
    cozer 31 Ocak 2018 - 14:01hasta ruhlu ibnenin tekidir ama mevzu 2. dünya savaşı ise rolü ''başroldür''. neyin kavgasını yaptınız mk. [ispiyonla]
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...