Ölü Yakma Töreni Yaparken Piknik Moduna Geçmek

camlwhite camlwhite diyor ki;
Beyinlerimizi yakacak bu videoda her şey normal başlıyor,tören devam ederken insanlar piknik moduna geçiyor, pişti oynayanlar bile var ( 12:39 saniye )
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: Ölü Yakma Töreni
0 11 Şubat 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • skip60.
    skip60. 11 Şubat 2018 - 15:21Yarrrram ne alakası var piknikle , biz helva yiyince piknikmi yapmış oluyoruz [ispiyonla]
    +14
  • siksoloji
    siksoloji 11 Şubat 2018 - 15:51hindistan dünyanın göt deliğidir. Ölüleri yaktıkları için söylemiyorum genel olarak göt deliğidir. Bununla birlikte yok adamlar teknoloji anlamında şu kadar ileride falan filen diyenlerinde amk. Adamlar marsa gitse ne olacak milletçe yola sıçıyorlar. Önce halkın refah seviyesini yükselt. o yüzden hindistanı eleştirdiğimde laf edenler bir gidip yaşasın 1 hafta amk ülkesinde sonra konuşsunlar. Marsa giden adamlar sıçmaya umumi tuvalet yapamıyor mu amk. Hastalıktan geberiyorlar. 20 parmaklı adam mı ararsın. siki götünden çıkan adam mı hepsi orda sikeyim öyle medeniyeti. oyüzden göteliğistan
    https://www.cnnturk.com/haber/dunya/hindistanda-saglik-bakaninin-ziyaret-ettigi-hastane-onunde-skandal
    [ispiyonla]
    +11

Tüm Yorumlar

  • altozan
    altozan 13 Şubat 2018 - 00:19hintli değil tibetli bu vatandaşlar [ispiyonla]
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 11 Şubat 2018 - 20:36skip60, bizde de helva-pide merasimi bir zaman sonra pikniğin benzerine dönüyor. Cenazenin ardından ikramların dedikodusu yapılıyor. Ölü sahibine neden yemek yedirme görevi verilir ki zaten? [ispiyonla]
  • 13erker
    13erker 11 Şubat 2018 - 20:07@skip60. Oğlum helvayla ne alakası var, herifler cenazede pişpirik oynuyor :D [ispiyonla]
    +2
  • fatulye
    fatulye 11 Şubat 2018 - 18:49Daha 3. saniye de elde bıçakla adamın üstünü kesmeye başladıkları gibi dedim ki aha ölü yemeye de mi başlamış bu amk hintlileri :D başlıkları bi düzgün atın yahu... [ispiyonla]
    +1
  • qarqamel
    qarqamel 11 Şubat 2018 - 17:40Piknik modu değil , binlerce yıldır uygulanan ölü yemeği adetidir o.Kağıt oynayan amcaları bilmiyom aq onu bende anlamadim ama binlerce yıldır süregelen ve halen devam eden öldükten sonra yemek yeme olayı.
    örneğin bi yakınınız ölünce yemek verilir öyle düşünün
    [ispiyonla]
    +2
  • tekilozne
    tekilozne 11 Şubat 2018 - 17:18ganj nehrinin dibi ceset dolu mk, bazen su çekilince köpekler falan yiyo onları. @siksoloji çok doğru bir yere şeyini basmış, hindistan harbi dünyanın göt deliği. Yüzey alanı tüm amerikanın 3'te 1'i nüfus tüm amerikanın 4 katı.

    ------------- 18----------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=y57kIoCucWQ
    [ispiyonla]
    +4
  • siksoloji
    siksoloji 11 Şubat 2018 - 15:51hindistan dünyanın göt deliğidir. Ölüleri yaktıkları için söylemiyorum genel olarak göt deliğidir. Bununla birlikte yok adamlar teknoloji anlamında şu kadar ileride falan filen diyenlerinde amk. Adamlar marsa gitse ne olacak milletçe yola sıçıyorlar. Önce halkın refah seviyesini yükselt. o yüzden hindistanı eleştirdiğimde laf edenler bir gidip yaşasın 1 hafta amk ülkesinde sonra konuşsunlar. Marsa giden adamlar sıçmaya umumi tuvalet yapamıyor mu amk. Hastalıktan geberiyorlar. 20 parmaklı adam mı ararsın. siki götünden çıkan adam mı hepsi orda sikeyim öyle medeniyeti. oyüzden göteliğistan
    https://www.cnnturk.com/haber/dunya/hindistanda-saglik-bakaninin-ziyaret-ettigi-hastane-onunde-skandal
    [ispiyonla]
    +11
  • crazyboy89
    crazyboy89 11 Şubat 2018 - 15:47videonun başında ki sümküren adam da ritüelin bir parçası mı? [ispiyonla]
    +5
  • gratthrod
    gratthrod 11 Şubat 2018 - 15:46Keşke hintliler, araplar ve kürtler Mars'a gitse ve dönmese. [ispiyonla]
    +1
  • ziyagil köşkü
    ziyagil köşkü 11 Şubat 2018 - 15:42ilk 15 saniye beyin yakıcı etkisi yüksek [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...