Sağı Solu Yakıp Yıkmak İstemiyoruz

swirl swirl diyor ki;
Taksiciler esnaf odası başkanının açıkca yargıyı tehdit ettiği video,istedikleri olmazsa sağı solu yakıp yıkacaklarmış,ülkede adalet olsa bu adamı o dakika alırlar ama maalesef ülke artık zıvanadan çıktığı için herkesin yaptığı yanına kar kalıyor.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: taksici uber dava mahkeme esnaf başkan
0 12 Mart 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • lanbeyefendi
    lanbeyefendi 13 Mart 2018 - 14:11ben normalde haftada bir falan 30liralık mesafede taksi kullanırdım, taksicilerden de genelde bir şikayetim yoktu ama öyle karaktersizim ki burda herkes taksicilere saydırdığını görünce içten içe bende kinlendim ve bende uberci olmaya karar verdim. [ispiyonla]
    +3
  • xasuspro
    xasuspro 13 Mart 2018 - 12:24Taksicilerde deftere tabi olsunlar, taksimetreler fiş de kessin ozaman gerçek kazançları ortaya çıkar. 50.000 sermayeli bir bakkal defter tutuyor, plakası 1.000.000 tl olan taksi basit düzenden vergi veriyor [ispiyonla]
    +3
  • kakalidon
    kakalidon 13 Mart 2018 - 10:30BU VİDEODAN SONRA İNADINA UBER AMK !!! EKSİĞİMİZİ NASIL KAPATIRIZ, NASIL ADAM OLURUZ YOK ŞİMDİDE KALKMIŞ AÇIK SEÇİK DEVLETİ TEHDİT EDİYOR BAK HELE YAVŞAĞA?!?!?! [ispiyonla]
    +4
  • kakalidon
    kakalidon 13 Mart 2018 - 10:28SEN KİMSİN LAN AMIN FERYADI! AMINA KODUMUN GEVŞEĞİ, İNADINA UBER ULAN !!!!!!! [ispiyonla]
    +3
  • viaport
    viaport 13 Mart 2018 - 09:01Uber inanılmaz güzel bir uygulama. En güzel tarafı da tekel olamayacak bir sistem olması. Yani Uber, Şuber, Duber gibi onlarca firma bu şekilde hizmet verebilir.
    Gelin görün ki taksi plakası denen rant pisliği yüzünden Uber gibi firmaların sahneye çıkması zor olacak ama emin olun gelecek bu şekilde teknolojiyi kullanarak hizmet veren firmaların olacak.
    [ispiyonla]
    +3
  • tatamurat
    tatamurat 13 Mart 2018 - 01:04evrilmeyen yok olur...net [ispiyonla]
    +2
  • topalzevzek
    topalzevzek 13 Mart 2018 - 00:51YAPMAZSANIZ ADAM DEĞİLSİNİZ..!! [ispiyonla]
    +5
  • ninno
    ninno 13 Mart 2018 - 00:44sizde adam olun,dûrûst ticaret yapin kazanin paranizi sayin taksiciler,onun disinda geberin amk [ispiyonla]
    +1
  • kediperi
    kediperi 13 Mart 2018 - 00:39seçim var bitsin alırlar içeri :D malum taksici lobisi kuvvetli.. [ispiyonla]
  • silentguard
    silentguard 13 Mart 2018 - 00:37Vatan haini piçe bak yakıp yıkacakmış. Götünü keseriz götünü [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...